Gå til innhold

Ang veivhusventilasjon...

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

På bilen min har jeg en ventil på toppdekselet med en slange som går ned til manifolden. Regner med den er der av den enkle grunn at den ikke skal slippe trykket fra turboen inn i veivhuset..

 

Men så har jeg i tilleg en slange fra toppdexelet som går bort til en catch tank, som har en slange som går til bunnpannen..

 

Hvorfor dobbelt?

 

Hvis ventilen "fiser" på tomgang, må den skiftes da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår