Gå til innhold

93mod R33 Skyline GTS 4x4

Ranger emnet

Quicksilver

Anbefalte innlegg

holdt på å selge min 97 mod stylet golf med nos denne uka.. men han fikk ikke lån...:mad:

hadde jeg solgt den,hadde jeg henta bilen i helga!!!!!! 109000 for en skyline... en kamerat har en datsun 240z her i kr.sand med skyline motor og 400hk.. han hadde modda til turbo for meg... :cool: det er jo grise billig.. slenger du inn bilder av intereøret? mulig kjøper!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

110.000,- for en tøff, elleve år gammel bil med 200 gamp er i mine øyne ganske så ålreit.

Denne bilen trenger litt senking og et par OZ Superturismo felger. Da blir den tøff. Nå så den litt for "standard" ut, men tøft at Skyline er blitt typegodkjent i Norge da.

Jeg kunne faktisk veldig gjerne hatt denne bilen selvom jeg heller mot tyskere.

De penga, de penga.

edit: Rattet er vel på feil side?

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det seg sånn at HVIS jeg betaler deg feks 60.000,- for bilen, så kan jeg helt uten videre betale 60.000,- til staten. Så har jeg denne bilen på hvite skilter?

Hvis ja hvordan er forsikringen?

Hvis ikke helt sinnsyk.. har du interiør bilder? :D

Edit:

Leste nettop salgsanonsen på Autodb, Stod "ferdig regget 170.000,-"

Hvor går de ekstra 50.000,- hvis de 59.000,- du skal ha er inkl.mva?

Sorry om det er noe ikke har fått med meg her... er ikke no kløpper i bil-import :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rallyroger

tok en tur inn på toll.no.

regnet 1850kg,

Tror nok du kan iallefall ta av 450kg , hvis ikke mer.

Hadde jeg bare fått dette tilbudet før jeg hadde kjøpt meg ny bil.. ÅÅ, da hadde den vært solgt. Lykke til med salget, og kom ann folkens, kan ikke få bedre bil en dette for pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...