ZtilongZ Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Jeg har planer om å ha G60 skjermbreddere og skjørt på golfen min, er ikke dette bare "klipp og lim" ? (Golf 2, 1,8 litr. 1991 mod) SpeedWell sin hjemmeside om hans bil:...G60 skjermbreddere og kanalskjørt ble innkjøpt fra Møller, og for at disse skulle passe må man modifisere framskjermene en del. Anbefales ikke å gjøre slik som jeg gjorde om skjermen ikke skal lakkes opp igjen. Slik jeg gjorde det er hjulbuen helt oppi skjermbredderen, altså mer plass til dekk enn en original G60 skjermbredder. Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Om du skal bare ha de på så skjærer du bort de mothakene i hjulbuene forann og limer de i topp istedet. Skal du ha store hjul og benytte deg av breddingen så kapper du bort øverste del av skjermen. Dette er igrunn som alt annet, temmelig rett fram. Du ser lett hva som må gjøres etterhvert som du prøver. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg