Zepticon Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Hei... Skal mekke stereo i gammelbilen til muttern som jeg nettopp har overtatt.Og derfor trenger jeg litt råd og veiledning... Jeg ser helst etter en pakkeløsning. Jeg må også ha en CD spiller og komm over en til omlag 1500kr fra Komplett.no. Jeg hadde tenkt å la denne drive to høytalere som skulle være fremme i bilen, mens jeg skulle ha to bake i tillegg til sub som blir drevet av separat forsterker. Noen som har noen tips, råd, eller anbefalinger? Siter Mazda 626LX 1,8i - Automoderna Edition Toyota Celica ST2000 Webmaster @ Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 se på http://www.bilradiospes.no under pakketilbud... har også mange billige cd/mp3 spillere der. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Jeg har en pioneer spiller du kan få kjøpe billig...tror den heter deh 2300 4x50w mosfet forsterker, ga 2500 for den for ett par år siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 http://www.dynabel.no ... saga forsterkere og peerless høytalere, gjør mye nytte :) har bygd 4 sett til kompisser, utklasserer alt i samme prisklasse. PM om mer detaljert info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw1300 Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Jeg lurer også på en av de pakkene, men hvilken bør jeg velge? Tenkte på noe til en rundt 3000,- , boss, sony etc? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 har hørt at lightning audio er det beste valget av de pakkene til 3000,- men skal ikke si noe sikkert... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by kzn har hørt at lightning audio er det beste valget av de pakkene til 3000,- men skal ikke si noe sikkert... Sjekk også ut http://www.dreamtm.no Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemo Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by LancerStian http://www.dynabel.no ... saga forsterkere og peerless høytalere, gjør mye nytte :) har bygd 4 sett til kompisser, utklasserer alt i samme prisklasse. PM om mer detaljert info Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by hemo Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. er desverrre ikke selger "enda", bare opptatt av god lyd og snakker av erfaring. prøv igjenn koseklump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by LancerStian er desverrre ikke selger "enda", bare opptatt av god lyd og snakker av erfaring. prøv igjenn koseklump Hvilken kvalitet Peerless har skal jeg ikke uttale meg om, men SAGA forsterkerene er reine møkka. Har en kamerat som brukte det før, begge to tok kvelden etterhvert, og ingen fant ut hvorfor, har ikke hørt så mye bra om SAGA Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg