Gå til innhold

NFS Underground 2 Tråden

Ranger emnet

MeSs

Anbefalte innlegg

• Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MeSs

G:\Documents and Settings\Marius\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2

Skift ut marius med din bruker ;) :)

MeSs

Ok og det vriene er at jeg ikke har noen mappe som heter programdata..............:D

Hmm blir veldig fort lei dette spillet egentlig, kjører uten koder eller noen ting nå har nettop kjørt så måtte jeg bare avslutte før det ble for dyrt i det virkelig liv;) ;) ;)

da er da man nesten gir opp når man blir tatt igjen på mallinja på den siste runden når du har leda hele løpet, nei fytt i &%#%¤E:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: : :ssip: fucku

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MeSs

G:\Documents and Settings\Marius\Lokale innstillinger\Programdata\NFS Underground 2

Skift ut marius med din bruker ;) :)

MeSs

Vel, jeg bruker ikke Win xp men win 2000.... har ikke de mappene..

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drifting er bare fake på det spillet her uansett,:D

Men hvor i Helve... er butikkene, noen som vet en enkel måte og finne butikken som du ikke har vært i?? må være en enklere måte enn og kjøre deg i hjæl. uff kjedelig

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 82% nå..har rundet spillet men ikke alle banene. her har dere noen cd-keys;

5S5V-WWBH-NY5S-CYJT-RLD0

WNX7-3THG-8XKW-NE2B-RLD0

6Z6N-3PSX-LPPN-3VXB-RLD0

LCGG-P72R-2HCK-KYUZ-RLD0

ZY5V-X9EE-J4EL-AMC5-RLD0

Husk cracken også nåda;) speed2.exe fila skal byttes ut regner jeg med

Legger ved en savegame i samme slengen. Alt unlocked.

2005 Scania P270

1987 BMW 528i

1985 BMW 535i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår