Gå til innhold

Ikke kast bort penger på norske styling sjapper.

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått første sendingen fra usa, og alle regninger (inkludert frakt, toll osv -- ALT!) er betalt.

Så da kan jeg trygt anbefale alle å slutte la seg flå av norske styling sjapper, som lever av at færrest mulig av oss vet hvor billig det er i utlandet, og hvor&hvordan i utlandet vi kan få tak på ting.

Når jeg kjøpte de følgende delene fra texas i usa, så valgte jeg dyreste frakt måte mulig. Så på frakt alene så kan du spare noen tusenlapper iforhold til hva jeg betalte. Jeg fikk delene sendt over med fly, og levert rett hjem til meg på døra. I fra texas i usa, og hjem til meg på døra gikk det 6 arbeidsdager (inkludert stop i amsterdam, hvor det ble byttet fly).

For ett seibon karbon fiber panser, blitz innsug/luftfilter, slange sett til motor rommet, sparco panserlåser, og rod millen polyurethane frontleppe (myk plast) betalte jeg 12.600kr.

Hvis jeg hadde valgt frakt med båt og hentet delene selv på kaia, og valgt ett billigere karbon panser (seibon er langt ifra det billigste) så ville jeg vært GODT under 9.000kr for alt sammen.

slanger

slanger.jpg

panser

panser.jpg

innsug/luftfilter

blitzfilter.jpg

frontleppe

rodmillen3.jpg

(panserlåser gadd jeg ikke ta med bilde av...)

Kanskje noe å tenke på, før du går å kjøper ett enkelt karbon panser til rundt 10.000kr her i norge? Eller ei simpel glassfiber frontleppe til 2500 kr? Jeg syns det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 450hk

Hvor var det du handlet fra?

Så bra ut dette ja! :D

http://www.mvpmotorsports.com

Han som har med (bl.a. toyota) å gjøre der heter Dusty. Mest hjelpsomme og hyggelige fyren jeg noensinne har hatt med å gjøre. Fra jeg tok kontakt, frem til nå (som jeg fortsatt driver å bestiller deler) så har det vært bare en sann glede å handle av han.

De har deler til forskjellige bilmerker. Og ikke bare styling, men turbo, bremser osv osv. Du får se om det er noe der for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

har 2 ting å si....

når det gjelder prisene i norge?.....

VELKOMMEN ETTER!!

for det andre..... Det koster kroner å værra råner gitt...

Har lenge visst om at prisene i norge er fucked up. Dette her var ment for å informere alle som ikke er like verdensmester som deg som vet alt, om de faktiske forhold.

Og at det koster å være råner må du og plastikk forden din være skammelig klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har aldri kjøpt deler i Norge , kun vis det har vært prekært behov...om du synes det er billig i usa, vent til du finner ut hva slikt koster i de asiatiske landene, dette med at ( made in taiwan) er bare dårlige greier er halveis sant, for i de asiatiske landene fins det alltid valg, og forhandlerne legger aldri skjul på dette...---> du får valget mellom å kjøpe NR1 ( original) eller NR2 kvalitet...( kopi, laget av et annet foretak) men selv de oem ( NR1) delene er lang langt billigere enn hva du finner i Norge...da har jeg tenkt med toll og avgifter.... det er morsomt å ha slektninger spredt rundt om... :D så ja...nå som nettet finnes så er det greit å kjøpe der, men jeg plerier å kombinere ferieopphold med kjøp av dlere.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også handlet en del med Dusty og kan trygt anbefale andre å gjøre det også. Veldig grei fyr. Husker jeg ringte han et par ganger og han la på røret med en gang, så ringte han opp igjen. Han ville ikke at kundene skulle betale for telefonsamtalene når de ringte langveisfra. :D

1994 Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Efini

Jeg har også handlet en del med Dusty og kan trygt anbefale andre å gjøre det også. Veldig grei fyr. Husker jeg ringte han et par ganger og han la på røret med en gang, så ringte han opp igjen. Han ville ikke at kundene skulle betale for telefonsamtalene når de ringte langveisfra. :D

Visst man har Telio så kan jo man ringe gratis til Canada,Usa og en god del europeiske land for 169 kr måneden :D :D :D :D :D

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullhead

Kan du ikke legge ut noe linker til norske sider med tilnæremete deler som du "sparer" så mye på?

Ser ikke helt at dette er så billig?

Det er mye billigere der enn på powerzone, også er det jo uansett mye bedre utvalg i disse butikka i Amerika osv enn i Norge. Powerzone har også utrolig lang vente tid på bestillinger, og hvis dette bare tar 6 arbeidsdager og du får det på døra så er detta faktsik ganske bra:D

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullhead

Kan du ikke legge ut noe linker til norske sider med tilnæremete deler som du "sparer" så mye på?

Ser ikke helt at dette er så billig?

Det vil bli å henge ut enkelt foretak, og det er det ikke noe poeng med. Hvis du syns det er så billig her i norge, så for all del bare fortsett å kjøp av norske butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider