Gå til innhold

Ikke kast bort penger på norske styling sjapper.

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Hot Rod

De gangene jeg har handlet har jeg alltid havnet på ca 10 kr pr dollar i pris. Da er ALT inkludert og varen står på nærmeste postkontor og venter på meg.

Så til dere som er nye på dette: regn med cirka 10kr pr dollar og dere ser at fortsatt er prisen svært lav ift om dere kjøper det her i Norge.

Blir dyrt om man handler for... ja, $2.000 f.eks.

Da blir det jo 20.000 NOK i frakt. :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Morsom eller?

Men det som er litt kjipt med USA er at det er omtrent bare Ricers og amerikanske biler som er pop der. For å si det sånn så er det ikke så lett å finne deler til en Volvo :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at det MYE billigere å handle i USA er at der finnes det faktisk konkurranse, som er ti ganger tøffere enn her på berget. Får du ikke det du vil ha hos A, er det bare å handle hos B. Her på berget er det ikke nok folk, slik at konkurransen kan kommer forbrukeren tilgode.

En annen grunn til at det er billigere, er at USA har en helt annen sosialstruktur en Norge mht. sykepenger, arbeidsgiver avgift, momsnivå osv.osv.

Jeghar handlet i fra USA i 6 år, og det er utrolig mye å spare på det.

BMW styling i USA fåes hos BMPdesign.com. Ligger i Texas, og har mye gromt til BMW, til han som lurte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Mulig jeg formulerte meg dårlig. Det jeg mente var at hvis du ganger dollarprisen på delene du vil ha med 10, havner du omtrent på det du må betalte TOTALT for delene. Ikke bare frakt selvsagt.

Det vil si at deler for 2000$ vil havne på rundt 20.000NOK totalt inkudert prisen på varene, frakt og moms.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr Deej

Morsom eller?

Men det som er litt kjipt med USA er at det er omtrent bare Ricers og amerikanske biler som er pop der. For å si det sånn så er det ikke så lett å finne deler til en Volvo :rolleyes:

volvo er en meget luksus bil i USA, og ejg blir overrasket om du finner en haug med sjapper til dette, du finner om du leter, ellers har vi jo bcb ;)

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Noen som vet om noen sjapper som leverer understell til f.eks BMW E36? Kunne tenkt meg noe justerbart... Finnes mye bra på Ebay også, skal kjøpe angeleyes lykter, luftfilter, tåkelykter, grenrør, etc derfra :)

Siden jeg driter fullstendig i BMW, og er trøtt akkurat nå, så husker jeg ikke hvilken model E36 er sånn i farta..og gidder ikke sjekke. Men du kan se hos http://www.andysautosport.com De har en del bmw deler.

De skryter også på seg at de leverer internasjonalt. Så hvis ikke norge har betalt noen milliarder for å melde seg HELT ut så skal vel vi være regna med der også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Siden jeg driter fullstendig i BMW, og er trøtt akkurat nå, så husker jeg ikke hvilken model E36 er sånn i farta..og gidder ikke sjekke. Men du kan se hos http://www.andysautosport.com De har en del bmw deler.

De skryter også på seg at de leverer internasjonalt. Så hvis ikke norge har betalt noen milliarder for å melde seg HELT ut så skal vel vi være regna med der også...

å så sur da?

er det noe poeng å være så ille uforskammet mot en fyr som spør pent? bare si følgende: "kan sjekke det opp når jeg får tid" eller noe, evt lagt ved linken....

du framstår som en skikkelig umedhjelpelig fyr... selv om du sier du er trøtt.

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

å så sur da?

er det noe poeng å være så ille uforskammet mot en fyr som spør pent? bare si følgende: "kan sjekke det opp når jeg får tid" eller noe, evt lagt ved linken....

du framstår som en skikkelig umedhjelpelig fyr... selv om du sier du er trøtt.

Hva er uforskammet med å si at jeg driter fullstendig i bmw? Det er min mening om bmw: jeg gir totalt faen om det aldrig ble laget enda en bmw. Er ikke uforskammet. Uforskammet ville vært om jeg hadde sagt at "Jeg driter i DEG og bmw'n DIN!". Sa ikke noe direkte til han i det hele tatt. Men selv om jeg ikke bryr meg om bmw i det hele tatt, SELV DA, så finner jeg frem en link til en butikk som selger bmw deler.

Så...

Hva er det DU er så behjelpelig med da? Syter som ei kjerring om ting som ikke er noe å syte om i det hele tatt? Og kaller meg umedhjelpelig, SOM FAKTISK HJALP TIL!

Skikkelig smart. Virkelig.

*oppgitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by prizma

mente rett og slett at istedet for å whine, så legg deg å sov, og gi han en koselig kommentar, med linken om noen timer!!

Uffamej, var det ikke koselig nok for deg? Gosjameg. Skal prøve å huske blomster og en sang neste gang, så overfølsomme gutter som deg ikke føler seg så støtt. Jeg tar nok for lite hensyn til feminine, og homofile. Skal prøve å rette på det, for din del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider