tsxman Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Jeg har en Kadett GSi 2.0i 16v motor på gang (20XE), og lurte på om det er mye arbeid å sette den i min Ascona C. Nå står det en 2.0i motor i (20NE). Har hørt at dette er gjort før. Kan jeg bruke de samme festene, eller må de tilpasses? Er det vanskelig å få godkjent men en slik motor? Må jeg ha nye bremser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Må vel ha bremsene fra GSI'n... Men ellers skal det vel passe rett inn... Tror jeg :rolleyes: :D Men bremser er viktig da! Sett på bakstilling fra GSI og skiver og calippere foran... Må jo klare og stoppe herligheten å ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 motoren passer rett oppi, må sveise om litt på eksosrøret på bilen for at det ska passe med flensen på grenrøret på 20xe'n. sett på vectra 2000 bremser forran og vanlig vectra 2.0 bremser bak, da ska det bli godkjendt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg