Sea_West Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Heisann, har laget en liten airbrush mod, alt er airbrushet fra bunn av, altså alt er airbrushet utenom carbonpanser, felger, intercooler, netting og klistremerker. Alltid trivelig med tilbakemeldinger;) ;) Orginalen Mod: Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 orginalen er for meg alltid finest.. man tuller ikke med det perfekte.. hehe..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Sinnnsykt bra brusha:D ! Beste jeg har sett fra deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 ser man det ja!! pent arbeid det der, liker fangeren og skjørtet, FETE felger!! mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 den var drit rå den, det er en av de beste jeg har sett fra deg:D eller hva sier du Supraguy, hehehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg