Otto von Bismarck Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Anabole_Poloider - Vi har ikke samme syn på saken ;) Har vi ikke det? Hvis du snakker helt sant og verken legger til eller trekker fra noe, så har ikke vi helt ulikt syn på saken. Men du, når det er slaps eller på noen måte vått føre så kappkjører ikke jeg i det hele tatt. Det er der vi er forskjellige. Og en takker for et sårt etterlengtet svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Har vi ikke det? Hvis du snakker helt sant og verken legger til eller trekker fra noe, så har ikke vi helt ulikt syn på saken. Men du, når det er slaps eller på noen måte vått føre så kappkjører ikke jeg i det hele tatt. Det er der vi er forskjellige. Nope, for i tunneller er det tørt. Hva som skjer på utsiden derimot, det er en helt annen historie. Se- vi er helt like ;) morph Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Otto og Anabole_Polpoider har nå blitt verdens beste venner :hug: og har således satt et utmerket eksemplel for hvordan en diskusjon burde foregå. Kan moderator vennligst gi oss en STOR stjerne i boka for å ha satt et eksempel for resten av gjengen her inne? thumpsup Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Joda, men sålenge du kappkjører, samme om man ligger bakerst, så er du indirekte årsak til at dåren foran øker farten. Dersom dåren i den andre bilen ikke er lokalkjent, kan dette medføre for høy hastighet også ut av tunellen for ham. En lokalkjent dåre burde tenke litt lenger enn dårer som ikke er det, og ikke ligge bak og dytte. Det er ikke noe mer provoserende enn å ligge bak og dytte. Legg deg heller foran og gi tegn når det er fornuftig å senke farten på vei ut av tunellen, du som kjenner den ut og inn så mye bedre enn alle andre. Men stort sett er du og jeg bestevenner, ja, og vi fortjener virkelig stjerne for eksemplarisk oppførsel. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Jeg lå jo foran jeg da.. etter at jeg hadde kjørt forbi'n. Og jeg kan love deg at jeg skrubbet godt før utgangen, i god tid tilogmed. Det var omtrent da jeg så noe som lignet en Golf iøyekroken og den farten han hadde indikerte at ting kom til å gå galt. Jeg mener, selv om jeg kun hadde ca 60 km/t så klapra ABS'en febrilsk... Var nesten tragikomisk å se på..:( Det spruta gnister når han traff rundkjøringa, bilen ble slengt til siden og tilbake i retnig tunnelen. Så stygt ut. Men men.. Det skjer selv de beste. Til neste diskusjon: :hello: Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Det er fortsatt du som sitter i bilen som bestemmer hastigheten... dersom du tar det valget om og øke den står du ansvarlig for følgende.... uavhengig om du har en dåre bak deg eller ei... At du mener det er provoserende at folk ligger bak og dytter så vil jeg heller påstå at det blir ikke provoserende med mindre du lar deg provosere av det.... jeg mener det er utrolig irriterende ja men provoserende nei... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Anabole, da var det vel ikke mye som sto i din makt, og du skal være unnskyldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Alle har ikke like god selvkontroll, Nightwalker. :) Derfor skrev jeg dårer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Otto von Bismarck Alle har ikke like god selvkontroll, Nightwalker. :) Derfor skrev jeg dårer. Sant det... den kommer ofte med noen års erfaring på baken selv om noen aldri lærer det... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Anabole_Poloider Jeg lå jo foran jeg da.. etter at jeg hadde kjørt forbi'n. Og jeg kan love deg at jeg skrubbet godt før utgangen, i god tid tilogmed. Det var omtrent da jeg så noe som lignet en Golf iøyekroken og den farten han hadde indikerte at ting kom til å gå galt. Jeg mener, selv om jeg kun hadde ca 60 km/t så klapra ABS'en febrilsk... Var nesten tragikomisk å se på..:( Det spruta gnister når han traff rundkjøringa, bilen ble slengt til siden og tilbake i retnig tunnelen. Så stygt ut. Men men.. Det skjer selv de beste. Til neste diskusjon: :hello: Han er ikke den første som har gjort det... den rundkjøringen der har hatt sin del av ulykker husker med en gang tunnellen åpnet så var ett pizzabud på god vei ut i elva der... Kanskje derfor farten reduseres til 70 og senere 50 ett stykke opp i tunnellen... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 egentlig er jeg en sånn idiot som haddde kappkjørt hele tia hvis jeg hadde hatt bil til det... men siden jeg bare har en 1,6 så blir det heller feit anlegg og rånekasse :D:D:D kan se hvem som bruker lengst tid da.. det tror jeg ikkie er blitt prøvd ut ennå Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2002 Jeg mü ärlig talt inrömme at jeg ikke tüler aa bli forbikjört av rütne gamle biler eid av redneckrünere som er i BYÄN for aa handle kjemikalier til aakerne sine. (fordömte tyske tastatur.#) Da traar jeg gjerne paa gassen. Men jeg vet hvor grensen gaar. Men det er jo saa göy da. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg