Gå til innhold

Kappkjøring

Ranger emnet


Drift Addict

Anbefalte innlegg

Originally posted by Anabole_Poloider

- Vi har ikke samme syn på saken ;)

Har vi ikke det? Hvis du snakker helt sant og verken legger til eller trekker fra noe, så har ikke vi helt ulikt syn på saken.

Men du, når det er slaps eller på noen måte vått føre så kappkjører ikke jeg i det hele tatt.

Det er der vi er forskjellige.

 

Og en takker for et sårt etterlengtet svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Otto von Bismarck

Har vi ikke det? Hvis du snakker helt sant og verken legger til eller trekker fra noe, så har ikke vi helt ulikt syn på saken.

Men du, når det er slaps eller på noen måte vått føre så kappkjører ikke jeg i det hele tatt.

Det er der vi er forskjellige.

 

Nope, for i tunneller er det tørt. Hva som skjer på utsiden derimot, det er en helt annen historie. Se- vi er helt like ;)

 

morph

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men sålenge du kappkjører, samme om man ligger bakerst, så er du indirekte årsak til at dåren foran øker farten. Dersom dåren i den andre bilen ikke er lokalkjent, kan dette medføre for høy hastighet også ut av tunellen for ham.

En lokalkjent dåre burde tenke litt lenger enn dårer som ikke er det, og ikke ligge bak og dytte. Det er ikke noe mer provoserende enn å ligge bak og dytte.

Legg deg heller foran og gi tegn når det er fornuftig å senke farten på vei ut av tunellen, du som kjenner den ut og inn så mye bedre enn alle andre.

 

Men stort sett er du og jeg bestevenner, ja, og vi fortjener virkelig stjerne for eksemplarisk oppførsel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lå jo foran jeg da.. etter at jeg hadde kjørt forbi'n. Og jeg kan love deg at jeg skrubbet godt før utgangen, i god tid tilogmed. Det var omtrent da jeg så noe som lignet en Golf iøyekroken og den farten han hadde indikerte at ting kom til å gå galt. Jeg mener, selv om jeg kun hadde ca 60 km/t så klapra ABS'en febrilsk... Var nesten tragikomisk å se på..:( Det spruta gnister når han traff rundkjøringa, bilen ble slengt til siden og tilbake i retnig tunnelen. Så stygt ut. Men men.. Det skjer selv de beste.

 

Til neste diskusjon: :hello:

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt du som sitter i bilen som bestemmer hastigheten...

dersom du tar det valget om og øke den står du ansvarlig for følgende....

uavhengig om du har en dåre bak deg eller ei...

At du mener det er provoserende at folk ligger bak og dytter så vil jeg heller påstå at det blir ikke provoserende med mindre du lar deg provosere av det....

jeg mener det er utrolig irriterende ja men provoserende nei...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anabole_Poloider

Jeg lå jo foran jeg da.. etter at jeg hadde kjørt forbi'n. Og jeg kan love deg at jeg skrubbet godt før utgangen, i god tid tilogmed. Det var omtrent da jeg så noe som lignet en Golf iøyekroken og den farten han hadde indikerte at ting kom til å gå galt. Jeg mener, selv om jeg kun hadde ca 60 km/t så klapra ABS'en febrilsk... Var nesten tragikomisk å se på..:( Det spruta gnister når han traff rundkjøringa, bilen ble slengt til siden og tilbake i retnig tunnelen. Så stygt ut. Men men.. Det skjer selv de beste.

 

Til neste diskusjon: :hello:

 

Han er ikke den første som har gjort det...

den rundkjøringen der har hatt sin del av ulykker husker med en gang tunnellen åpnet så var ett pizzabud på god vei ut i elva der...

Kanskje derfor farten reduseres til 70 og senere 50 ett stykke opp i tunnellen...

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mü ärlig talt inrömme at jeg ikke tüler aa bli forbikjört av rütne gamle biler eid av redneckrünere som er i BYÄN for aa handle kjemikalier til aakerne sine. (fordömte tyske tastatur.#)

Da traar jeg gjerne paa gassen. Men jeg vet hvor grensen gaar. Men det er jo saa göy da. =)

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår