Gå til innhold

hvor får man tak i styling til 87 mazda 323 ala rieger el lign.

Ranger emnet

leandro

Anbefalte innlegg

Har tatt noen bilder av sideskjørtene no. Dårliger bilder (mobil kamera). Men er no bilder. BAre av skjørtene ,ikke på noen bil. Vet ikke hvordan jeg får de innpå her, men gi en lyd,så kan jeg maile de til dere. eventuelt så ¨kan dere ligge de ut, fikk det ikke til eg.

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MazdaLaVista

Her får du GTR fanger til BF turboen din.

http://www.mazstyle.co.nz

Mulig jeg har sideskjørt til BF turbo liggende hjemme. Kan sjekke i uken. (isåfall så kan jeg sikkert lage form av de og lage ett sett til deg).

Jeg er og kanskje intressert i noen sideskjørt, visst du har mulighet til og lage noen fete skjørt;) og hvilken pris skulle du hatt for dette?

[o] Mazda 323 GT-R 1993

[x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt)

[x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei Litt treig her jeg, hatt mye å gjøre på (å være mazdamaniac er ikke bare bare). Har tatt noen bilder av sideskjørtet.

Dere får gi en lyd hva dere synes. De er som sagt til en 86-89 BF hatch3 dørs

Fra Siden

sideskjrtfrasiden.jpg

Front

sideskjrtfront.jpg

Bak

sideskjrtbak.jpg

93' RX7 FD

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, må få en kompis til å hjelpe meg (jeg er ikke MR Glassfiber) , han jopbber med glassfiver tildagen, han får hjelpe meg med å bygge formene. Så får vi se hva den koster ,og hva det koster i materielle ting ipr sett. Grunnetn til at jeg gjør dette er fordi jeg vil ha de på bf prosjektet mitt, og den ene er sprukket, så da tenkte jeg å lge den ny, og da må jeg jo lage en avstøpning uansett. Dette blir fremdeles sannsynlig vis ikke gjort med det aller første, da jeg har mange jern i ilden for tiden. Bla. GTR finnpuss, BG 323lx/GTX prosjekt , BF 323 GT /323 turbo prosjekt. Men kan hørte med kompisen om han kan være med å se på greiene så jeg kan gi en ca pris.:cool:

Skal se om jeg kan få tatt ett bilde av den på bf og, de "kantene" du ser simulerer listen som går langs bilen, de river du vekk på frem skjermen, og bak dørern, og beholder den på døren, da ser det ut som den går inn der (tror jeg).

93' RX7 FD

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider