Gå til innhold

hvor får man tak i styling til 87 mazda 323 ala rieger el lign.

Ranger emnet


leandro

Anbefalte innlegg

Originally posted by MazdaLaVista

Vet ikke helt, må få en kompis til å hjelpe meg (jeg er ikke MR Glassfiber) , han jopbber med glassfiver tildagen, han får hjelpe meg med å bygge formene. Så får vi se hva den koster ,og hva det koster i materielle ting ipr sett. Grunnetn til at jeg gjør dette er fordi jeg vil ha de på bf prosjektet mitt, og den ene er sprukket, så da tenkte jeg å lge den ny, og da må jeg jo lage en avstøpning uansett. Dette blir fremdeles sannsynlig vis ikke gjort med det aller første, da jeg har mange jern i ilden for tiden. Bla. GTR finnpuss, BG 323lx/GTX prosjekt , BF 323 GT /323 turbo prosjekt. Men kan hørte med kompisen om han kan være med å se på greiene så jeg kan gi en ca pris.:cool:

 

Skal se om jeg kan få tatt ett bilde av den på bf og, de "kantene" du ser simulerer listen som går langs bilen, de river du vekk på frem skjermen, og bak dørern, og beholder den på døren, da ser det ut som den går inn der (tror jeg).

 

Jeg hiver meg på her, har en 1986mod mazda 323 1.5LX som jeg vi ha sideskjørt på!

 

Finn pris så skal jeg bla opp :)

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

hmm.. sideskjørt kunne jeg også ha tenkt meg. har en 89 mod 323 bf 3 dørs 1,5 glx håper du finner en pris på dem :)

BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam)

Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil)

Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil)

Sierra 2.0 L 85 mod

Mazda E2000 kassebil (herjevogn)

Nissan Cherry 1,5 (herjebil)

Volvo 240 DL 85 mod (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår