TimmY Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Heisann.... noen som har tips til rensing og demontering av forgasser... hva jeg lissom burde passe paa og hva som er best og rense forgassern med. takk for alle svar :) Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Bensin er faktisk veldig fint å vaske med.... Så kan du spraye på litt rustløser etterpå for å stoppe korrosjon... Ellers har vi jo coca cola Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hehe takk for hjelpa... men jeg har aldri demontert en forgasser foer.... hvordan gjoeres dette enklest mulig ?:rolleyes: Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ta av luftfilteret, stress ned, kikk på forgasseren, alt som er koblet til den, alt den henger i, hvis mange slanger, merk hvor de skal, ta av alt som er koblet til den, løsne skruene på flensen, løft av forgasseren forsiktig. så kan du ta en arbeidsbenk, ta av lokket oppå, forsiktig, så er du inni forgasseren. Ødelegger du en pakning, BYTT DEN. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 hehe.... tusen takk.... dette skal jeg prove til helgen.....haaper jeg ikke funker hele gassern.... aassen er det og sette en 40 weber paa en 2.0L Sierra.....? det svir sikkert hull i lomma? Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg