Gå til innhold

Bytte?

Ranger emnet

Överladdaren

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Kid-A

Fikk sokker merket med Lions Røde Fjær-aksjon 1999 (i år altså)uhhmmwhat?

HAHA, da hadde jeg blitt frustrert :eek:

Fikk 2750 NOK, gavekort på klær og gavekort på cd'er, handsfree til bilen, et par sokker, masse såper og hånkler, pynteting, maglite løkt, marsipangris (:D) og toblerone.. Og to heftige boxere :)

Stort sett veldig fornøyd, så vist det er noe som skal bytte ser det 4 stk. fete felger til Volvo 740 mot pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bimmer Vegar

Jeg ønsket meg faktisk raggsokker til jul, og fikk det! Det jeg gledet meg mest til var julematen... (sikket tegn på at man begynner å bli gammal)::(

Hva med meg da? Jeg gleder meg ikke til noe ved jula? Sitter missfornøyd ved matbordet og missfornøyd både før og etter vi åpner pakkene (kanskje fordi jeg ikke ser noen ny bil parkert uttafor :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bing:

Erru helt loco i skallen blitt??

Legg av et par høvdinger, kombiner med "gavekortet" (les: gullkjedet ditt) og du har en KNALL klokke for mange år fremover! Ikke bruk så mye spenn hos gullsmeden på dama enda som noen foreslo..:rolleyes: men kjøp noe lekkert til deg selv. Evt. slipsnåler, en ring eller no, mansjetter og annet smånips.

Jeg hadde gått for en klokke dog.

Når det gjelder sokker....

Fikk faen ikke en eneste sokk noe som egentlig er litt kjipt fordi jeg gjerne skulle hatt opptil flere sokker, mister liksom sokker på løpende bånd her. Tror vaktmestern i borettslaget har litt lite sokker eller noe sånt, låser seg inn mens jeg er på jobb eller no.

Ullsokker er jo i og for seg en genial sak å få, sinnsykt digg om du kjøper vintersko 1 størelse for stort.. da fryser du nok heller lite denne vinteren :).

Kjøpte meg ny mobil til meg selv (T300) som jeg overaskende nok fikk igjen penger for av modern som julegave. Pluss at jeg fikk et persisk teppe av henne (fin kombo det der).

Noe av det kuleste var en sånn liten mobilpose som kusinen min hadde laget. Hun er flink til å sy, så det var jo ganske ok. Setter alltid veldig stor pris på at folk har laget gaver til meg, ekstra hyggelig det.

Og ja... det beste med jula er familie og mat... Var morsomere før når man var en småsneip gitt.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider