KalleDybvik Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Ubrukt konfilter i eske. Størrelse 150x130 med 80-74mm hals. I veldig god utførsel og kvalitet. Ny pris 900 kr. Pris antydning 650 kr. Kan også sende med varmeskjold. Les mer her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54710&highlight=filter Kontakt meg på 95159581 eller kalle@darkbulls.no eller pm Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Nedsatt 100 kr. Må vekk. 550 kr! Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 500kr om du bettaler frakt? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Takk for tilbudet, men det er uinteressant. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis* Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Nå må dere kjøpe konfilter folkens.. Fikk mitt i går, litt større enn jeg hadde trodd, men det er bare koooz :D Detta var bra greier, overførte penger, ett par dager etterpå fikk jeg filteret i posten. seriøst og ordentlig, slik det skal være :) Mvh Dennis* Siter Audi Coupè Quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg