Gå til innhold

Golf II G40T

Ranger emnet

VEPSEN

Anbefalte innlegg

Prisen blir som skrevet over symbolsk-dvs jævlig billig! Hva som er jævlig billig aner ikke jeg, det veit sikkert du;) Kom med skambud! Gidder ikke å sende den men kan sikkert møte den som vil ha den i oslo og omegn.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

G-tingen er solgt til polo classic.

Andreas_1: eneste lyktene jeg kan tenke meg er de frontlampene med klart glass:) Mulig jeg må opp til 15" felg, har bestemt meg for 280mm skiver foran og da blir det visst trangt med14"...

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hfracing: jada, det er en morsom bruksbil som forhåpentligvis skal krafse seg rundt på div banetreff til sommeren og terge en og annen gti sjåfør... :D Du da, hører du står på fælt med miatan for tiden:)

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mx5en får gjennomgå ja.. nylig rydda unna "steg2" oppsettet på motorn her ;) td04 turbo og 1.6 ble for smått.. så får vi se om det blir girkassa som blir for liten denna sommern..

hadde vært gøy å se bilen din på no treff ja :D

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert med bilde av G40T motor og ett knippe bøyde ventiler:D

Oppdatert "videre planer liste"

K.A: tenker du på min snurre? Den er i såfall passelig stor på kompressor siden men muligens litt trangt eksos hus...:op Har ikke målt store dim/lille dim på hjulene ennå. Vurderer å kjøpe en TD04 15G turbo fra en volvo 850 turbo nærmere våren hvis jeg finner ut at jeg har for høyt mottrykk og bygge nytt grenrør med lange primær rør.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har du virkelig satt griller i hodet på meg, så nå blir det turbo i polon:D

hvor mye ga du forresten for den g40 motoren?

hva er den røde slangen som går fra vann på fyllinga og ned til turbo området?

VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes)

crosscart 180ccm *hjemmebygget*

Vw boble SELGES I DELER

vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM

Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon

Transit 1979 russebil SELGES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiriklh: hvis det er den tynne røde slangen du mener, så går den til den innvendige turbosmart turbo trykk reguleringa.

Hvis ikke minnet svikter helt(noe det ofte gjør) så ga jeg 6000 for motor/gear med elnett og G-lader. Hvis du gidder å ta en liten tur til tyskland så ligger vel en G40 motor på ca 400+- euro og opp.

Andreas_1: Er veldig usikker på hva slags stoler jeg vil ha, vurderer ett GTI interiør men glassfiber rallystoler er jo lettere og funker bedre på bane....

JAZ100-110-01-lrg.jpg

Eller kanskje ett par slike...

Blir vel ett annet ratt enn det to-eika orginale også.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hf: du hadde det ja, har hørt mye bra om de turboene der. Noen svensker bruker sånne på nissan cherry Gtt og kjører 12sekundere på stripa! Går sikkert fint på min 1.3 også, må bare snikkre et bedre grenrør og varve litt:) Prøver å få mine klamme lanker på en porta topp fra tyskland nå, flødetester denne og får en guru til å regne ut en kamverdier så blir det sikkert levlig.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider