safoll Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Vet det er blitt laget noen tråder om dette før, men satser på at folk har gjort seg nye erfaringer siden den gang.. : Skal ha meg oljetrykksmåler, turbotrykksmåler og oljetemp.måler, er det noen som har forslag til hva slags merke jeg bør velge? Ikke VDO-målere, og helst under 1000,- pr. stk. Farge, bakgrunnsfarge, osv. er det ikke så farlig med. Har tittet på Revotec-målere fra Kollevold, men det ser ikke ut som de levèrer oljetrykksmålere. (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Mener og huske at Autometer har målere som dekker behovene dine.. og dei selges for 8-900 tror eg..! Så det blir akkuratt under 1000 lappen når du har dem i posten! ;) (kanskje) Men ellers kan du jo satse på Bilxtra eller Biltema.. *lerlitt* :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Sverre kahrs har alt du trenger, ikke så dyre heller. Betalte 1100 for mitt turbo trykks instrument, det var med allle fittingsa samt instrument hus og holder Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg