Viking067 Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Hei, nå har nettleverandøren min stengt muligheten til å bruke alle disse nedlastingsprogrammene. Trenger derfor noen direktelinker til filmer av bil, mc etc. Er det noen som har slike og kan dere legge dem ut slik at jeg ikke trenger å bruke programmer som Kaaza, Winmx etc? På forhånd takk! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 FAEN er detta for noe tull du er blitt utsatt for da? Poor bastard...... :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Du kan jo prøve: http://www.zon.se/bil/filmer/film.shtml Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Viking Hei, nå har nettleverandøren min stengt muligheten til å bruke alle disse nedlastingsprogrammene. Trenger derfor noen direktelinker til filmer av bil, mc etc. Er det noen som har slike og kan dere legge dem ut slik at jeg ikke trenger å bruke programmer som Kaaza, Winmx etc? På forhånd takk! Samme skjedde med noen kamerater av meg som har NextGenTel, har du også det? I så fall er det bare portene på ADSL modemet/routeren din som må åpnes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Nettleverandøren min sier at for å hindre at nettet stopper opp så må disse sidene stenges pga at de tar opp så mye båndbredde. Mail fra leverandør: -->For å gjøre en lang historie kort: Pga. den store trafikken fra Svalbard, går www-trafikken i stå (korker seg) og vi må ringe til Tyskland for å få teknikerne der til å fikse problemet. (Dette skal de løse ganske kjapt, slik at vi slipper å ringe). I tillegg får den store båndbredden som nå er tilgjengelig mange til å laste ned store mengder med data, og dette har skapt et lokalt problem med stopp i vårt rutingsystem.<-- Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg