Gå til innhold

nedlastinghjelp

Ranger emnet

Viking067

Anbefalte innlegg

Hei, nå har nettleverandøren min stengt muligheten til å bruke alle disse nedlastingsprogrammene.

Trenger derfor noen direktelinker til filmer av bil, mc etc.

Er det noen som har slike og kan dere legge dem ut slik at jeg ikke trenger å bruke programmer som Kaaza, Winmx etc?

På forhånd takk!

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking

Hei, nå har nettleverandøren min stengt muligheten til å bruke alle disse nedlastingsprogrammene.

Trenger derfor noen direktelinker til filmer av bil, mc etc.

Er det noen som har slike og kan dere legge dem ut slik at jeg ikke trenger å bruke programmer som Kaaza, Winmx etc?

På forhånd takk!

Samme skjedde med noen kamerater av meg som har NextGenTel, har du også det? I så fall er det bare portene på ADSL modemet/routeren din som må åpnes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettleverandøren min sier at for å hindre at nettet stopper opp så må disse sidene stenges pga at de tar opp så mye båndbredde.

Mail fra leverandør:

-->For å gjøre en lang historie kort: Pga. den store trafikken fra Svalbard, går www-trafikken i stå (korker seg) og vi må ringe til Tyskland for å få teknikerne der til å fikse problemet. (Dette skal de løse ganske kjapt, slik at vi slipper å ringe). I tillegg får den store båndbredden som nå er tilgjengelig mange til å laste ned store mengder med data, og dette har skapt et lokalt problem med stopp i vårt rutingsystem.<--

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider