Gå til innhold

Noen som har mekkeplass i bergensområdet?

Ranger emnet

cosmocat

Anbefalte innlegg

En åpen hall som heter Kvikk Mekk i Åsane har noen ordninger der man kan plassere bilen og mekke på den for en liten sum. De har hydrauliske løftebukker eller noe lignende, og noe verktøy, men er anbefalt at man tar med.

Postadresse: Litleåsveien 4

5132 NYBORG

Kontakt dem for mer, og riktig informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på en fast plass. Har en 200SX som må gjøres en god del med for å få den på veien... Men for øyeblikket har jeg bare en garasjeplass uten strøm og jeg står på skrå i en bakke:( Blir ikke lett å sette i motor osv. da.... Det eneste positive med plassen er vel at bilen står tørt... Håper det er noen som vet om en ok garasje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir best for meg å ha det litt avsides. Blir billigere da;) Jeg kan betale et sted mellom 500-1000kr i mnd. Men kan vurdere mer hvis lokalet er riktig. (bukk osv..) Vet om flere som er interessert i mekkeplass også. Jeg trenger bare plass til en bil (200SX) og litt plass å skru på motoren på... Men på gamle-hugget til morten var det vel ikke plass til så mange biler vel? Husker ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cosmocat

Det blir best for meg å ha det litt avsides. Blir billigere da;) Jeg kan betale et sted mellom 500-1000kr i mnd. Men kan vurdere mer hvis lokalet er riktig. (bukk osv..) Vet om flere som er interessert i mekkeplass også. Jeg trenger bare plass til en bil (200SX) og litt plass å skru på motoren på... Men på gamle-hugget til morten var det vel ikke plass til så mange biler vel? Husker ikke helt...

Om jeg skal ha det så blir det 2bukker og ca 10 bilplasser

Lenke til kommentar
Del på andre sider