Gå til innhold

Noen som har mekkeplass i bergensområdet?

Ranger emnet

cosmocat

Anbefalte innlegg

jeg har ikke tatt noen beslutning, men jeg vil gjøre det når jeg hvet nøyaktig hva jeg skal gjøre på neste år, det er snakk om motorimport på heltid, samt butikk, jeg vil ta 1200 pr person, som vil være der, og jeg vil bare ha skikkelige folk der, grunnen er at det er MYE dyre deler, men vi kan sikkert bli enige om noe, du kan jo høre om det er flere seiøse som er ute etter noe sted å stå

MVH Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg min interesse. Trenger plass i bergensområdet og åsane hadde vært perfekt. Er desv. student så jeg kan ikke betale no fryktelig høy leie.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo_original

Da melder jeg min interesse. Trenger plass i bergensområdet og åsane hadde vært perfekt. Er desv. student så jeg kan ikke betale no fryktelig høy leie.

her er et billig tips til deg..

4* 2*4" ca 3m stk

1stk presening biltema http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=16353 f.eks

1stk varmedress europris

sum totalt maks 1000kr!!!

kan jo altid splrre om studenrabatt:D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kidn

her er et billig tips til deg..

4* 2*4" ca 3m stk

1stk presening biltema http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=16353 f.eks

1stk varmedress europris

sum totalt maks 1000kr!!!

kan jo altid splrre om studenrabatt:D

Jeg var innom å spurte jeg.......han bak kassa sa de bare solgte de til folk kjørte golf...:rolleyes: ...;) hahahahah

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Jeg var innom å spurte jeg.......han bak kassa sa de bare solgte de til folk kjørte golf...:rolleyes: ...;) hahahahah

ja hehe!!!:) har plass jeg, venter på svar på lokale nå, vis ikke får jeg låne fattens garasje:)

men Volvo_origina du kan jo selge volvoen og kjøpe deg en GOLFl

:D

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Slutt med den drittslengingen da.. Blir ikke mye garasjeplass av det;)

Tenkte jeg skulle lage en liste over hvor mange som er med på å leie garasjeplass, hvor mye de maks kan betale i måneden og hvor lenge de trenger plassen.

Kommer til å lete etter lokale hvis jeg ikke hører fra toyparts.. Er litt desperat etter å begynne på bilen nå, så hver dag teller;)

Mvh

Jan-Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider