Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Bra kjørt idag som vanlig, bare litt mer bråkete :)

Så du kjørte innom mcdonals i sarp idag, tenkte jeg skulle ta å si hei men ble aldri noe til det. Satt ute på Foyns og det var ikke noe problem å høre du kom nå :D

Mvh

Vi så deg og.. Hihi. Var ikke vanskelig å høre deg heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi så deg og.. Hihi. Var ikke vanskelig å høre deg heller. ;)

Haha, nei forundrer meg ikke :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra kjørt idag som vanlig, bare litt mer bråkete :)

Så du kjørte innom mcdonals i sarp idag, tenkte jeg skulle ta å si hei men ble aldri noe til det. Satt ute på Foyns og det var ikke noe problem å høre du kom nå :D

Mvh

Hellu, så Mustangen sto der vettu (og som Trond sier hørte vi den også). :) Vært artig å hilse på, får ta det neste gang.

Bmw325 og Espen88: Beklager litt sent svar, når det gjelder dekkmerker har jeg ikke peiling på hvilke dekk som ryker mest. Det kan virke som om gamle dekk ryker mer, men jeg tror det har vel så mye med at gamle dekk er glattere og at man derfor spinner lettere. Jeg har kjørt litt på Nankang, og er veldig fornøyd med holdbarheten på dem (jeg synes det er viktigere enn dekkrøyk). Bedre å ha få gode dekk enn mange dårlige. Kvalitet fremfor kvantitet osv. ;)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Fredriiiiiiiic....!!! GRATULERER med 1 PLASS...!!! KONGE.. vell fortjent..! ;)

btw: si ifra hvis du skal selge BMW... Den er under vurdering :P

Fredrik Ø

Hei sveis, og takk takk! :D:D:D Jeg skal si fra, vettu ;)

Det står litt om løpet i Drift Battle / Nordic Drifting Series / Powerdrift denne helga her: http://drift-battle.no/nyheter.php?subaction=showfull&id=1182772944&archive=&start_from=&ucat=1& :)

Siden det gikk så bra på Våler lurer jeg på å spare opp til en trekkbil, og hva er vel bedre enn en doning som står i stil med bilen?

"Bilen trenger noe kosmetisk jobb, men er i ellers god stand med bla.annet nye bremser, vinterhjul/sommerdekk og kjettinger." Perfekt!

53_-327492345.jpg

53_-203496736.jpg

53_605284952.jpg

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kanskje litt rar, men syntes den var tøff eller hadde sjarm... :S

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med velfortjent pro seier Fredric :) Kjøringa di var helt konge, både innganger og utganger :D

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... det kan jeg også si siden vi lå rett foran dere.. Satt på med Thomas "Nikko"... Fy faen det var syyykt! Du er helt vill Fredric.. og den "trucken" / Hengerbil / hva faen det kalles.. den sto i stil med BMW.. ;) konge! Så veldig praktisk ut værtfall :D

snx 13-15 juli!

Fredrik Ø

http://www.PowerDrift.no

I Live My Life Sideways...!

Mvh Fredrik Øksnevad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen å du bruker bilen fredrik ;)

her er litt morro fra Finland turen vår..

Du må tømme linsa di for vann, det bølger i bildet! :D

Ha|||on: Igjen, grattis med seiern på Våler. Var rått å se på kjøringa deres. Synd jeg ikke rakk å filme i rundkjøringa. Det var helt Texas. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider