Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Fint å høre!! Digger CSI!!

Samme her, CSI er fet, men CSL er enda fetere (her i raceutgave, dersom noen skulle tvile):

p655.jpg

Digger gamle BMWer, jeg har en 2002tii som er under "langtidsrenovering" i tillegg til E30en. Har hatt 02en i to og et halvt år, ting tar jammen tid...

Håper å få den like kul som denne:

en%20hel%20gjeng.bmp

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Knoter litt med oljetrykket på motoren, jeg får ikke olje ut til oljetrykksmåleren/oljekjøleren. Jeg har snakket med Alf Lie, så nå skal jeg demontere filterhuset og vaske dette grundig. Dersom jeg ikke finner noe feil her, må jeg av med bunnpanna igjen og sjekke om det er trykkreduseringsventilen på den nye oljepumpa som jukser.

Det skal ikke være så lett! Alle tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har målt oljetrykket med et solid, analogt meter idag, og oljetrykket har alltid vært riktig! Jeg har bare blitt lurt av to dårlige oljetrykksmålere... angry

Nå gjelder det å henge i her, må få bilen klar snart, må prøve å få lurt inn bygginga mellom eksamener og tjo og hei. Har planer om å få på bakstillinga iløpet av helga. Polyforingene har kommet, og ligger på Posten. :)

Skal bestille slike speil:

mr-6000-hp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, CSI er fet, men CSL er enda fetere (her i raceutgave, dersom noen skulle tvile):

p655.jpg

Digger gamle BMWer, jeg har en 2002tii som er under "langtidsrenovering" i tillegg til E30en. Har hatt 02en i to og et halvt år, ting tar jammen tid...

Håper å få den like kul som denne:

en%20hel%20gjeng.bmp

Spesielt "Batmobilen"! (med vinga) Den er helt vanvittig!

Den 02'n der... Er det den med M3 motor fra 02 klubben?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hvordan går det med prosjektet? ser det er en stund siden du har vært aktiv i denne poste :) Supert prosjekt! Stå på tannløs

[/img]

Hehe, igår satte BMW-4-EVER og jeg på siste rest av understellet, så nå er forstilling, bakstilling og drivlinje på plass (det gjenstår å lufte bremser og feste mellomaksellageret, samt det ene festet til det bakre stabstaget).

Er spent på hvordan H&R-cupkitet fungerer, må snart bli klar nå!

Har kjøpt inn sveisegass for aluminium (for å få ferdig plenumet), og idag leverte jeg oljekjølerslangene til modifisering. Og så gikk jeg og hentet et sett hjul med mye gummi igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er fremgang F.!!! Var innom deg i går( satt ut båten), men da var du ikke hjemme... kikka inn i garasjen da... :D

Pappa har kjøpt Bilstein dempere og H&R fjærer som senker 25mm i dag... Cup fjærene det også....det ble stivt nok..... men du får stå på videre så det blir noe kjøring!!! :D

Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at det er fremgang F.!!! Var innom deg i går( satt ut båten), men da var du ikke hjemme... kikka inn i garasjen da... :D

Pappa har kjøpt Bilstein dempere og H&R fjærer som senker 25mm i dag... Cup fjærene det også....det ble stivt nok..... men du får stå på videre så det blir noe kjøring!!! :D

:D Høres bra ut! Du får få han utpå Våler eller Rudskogen, ta på drosjeskilt og ringtaxi-dekor... :)

Satt Bilsteins på understellet jeg har satt på nå, jeg får ha de i reserve (de kjentes friske ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba! Du har fått gjort mye! :cool: Kan hende det blir litt :driving på gatebil framover da?

Tror du at du rekker våler? Håper å se deg på Rudskogen i sommer ihvertfall :D

Får håpe det blir testing snart, ja! :)

Håper å bli ferdig til Våler, dersom det ikke dukker opp noe spesielt (men det kan jo fort skje, motor og drivverk har jo stått en stund).

Idag har jeg...

- Hentet modifiserte oljekjølerslanger

- Bestilt alurør til plenum og hentet aluplater

- Meldt meg inn i BMW-klubben... :smilbmw

Lenke til kommentar
Del på andre sider