Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

Hvis det er like dyrt å overhale en M3 motor som en M5 så børe du legge av endel penger. Bare pakningsettet kosta meg nesten 6000kr :(. Legg til nye lager, ringer, nye ventlier osv... Dette kommer til å bli dyrt :(.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er like dyrt å overhale en M3 motor som en M5 så børe du legge av endel penger. Bare pakningsettet kosta meg nesten 6000kr :(. Legg til nye lager, ringer, nye ventlier osv... Dette kommer til å bli dyrt :(.

Jepp, er klar over det. Rådelager er bl.a. ikke så forferdelig dyrt, men mye anent koster selvfølgelig penger. I mange tilfeller lønner det seg vel å kjøpe en komplett motor i stedet for å overhale.

Jeg har kommet over en motor med et skåret veivlager. Hvor stor er risikoen for at det er mer som er galt? Motoren selges av en opphugger, hvordan er det med garanti?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Blir denne å se mer på veien i år?

Jeg kan vel røpe at den er på veien nå.... Har fått meg en par turer med den som pasasjer og kan si at den er ganske så vill. yodude

Eier vil sikkert gjøre små endringer med tiden, men ting begynner endelig å bli bra nå. cheers

-Strøken BMW 320i (bruksbil) Ser etter s50 motor (e36 m3 3 liter) noen som har??

-Volvo 240 89mod (solgt)

-BMW E30 323 rieger GTS (solgt)

-Golf 2 90mod (solgt)

-Honda NSR 125 (180ccm) (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk du kjøpt felgene (rota)?

Trenger noen billige greie felger til M3en.

Har ikke kjøpt, men vurderer å bestille fra USA iløpet av vinteren sammen med en kompis. Rota Slipstream finnes bare i 4x100, tror ikke Rota lager felgs med 5x120... Synd, for de lager fete og billige hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (FORTSATT 20 :D:D:D:D)

hehe....

Hehehe, takker! Just call me senior. :D

Og for de som lurer; bytter i disse dager bensinpumpe på bilen, vurderer om jeg skal ha in-tank eller ekstern pumpe, og hva slags pumpe jeg skal ha. Skal åpne tanken en av dagene, men først skal jeg nyte siste rest av sommeren her i byen. Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt, men vurderer å bestille fra USA iløpet av vinteren sammen med en kompis. Rota Slipstream finnes bare i 4x100, tror ikke Rota lager felgs med 5x120... Synd, for de lager fete og billige hjul.

Hælvete! Jaja, for finne noe annet da.

Eller bytte til 316 understell :hammer

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider