Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

halla tøfflus:) er du her å?.. får da kondolere..

Neia men dem kjører jo uten fangerne på alle baner i norge! selv de so er rette som en nål!

Hadde dem vært fornuftoge og enten fått hevet bilen par cm og stiva opp, eller kjøpt seg bodykit som IKKE skraper nede i bakken så hadde dem spart seg for problemene:)

FREDIK, Jeg syns vi skal få lakkert bilen din jeg:)

JEg kan ordne deg billig lakk, jeg lakkerer:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis - jepp, jeg var i dekka på Lånke. Fikk noen fine bulker rundt skjermbuen.

Kvalifiserte som nummer tre etter to run på 96 og 97 poeng, og et dårlig run med en nesten-snurring på 75 poeng. Møtte Thomas Nikolaisen (Rød S13), og klarte vel 6-4 mot ham i det første runnet (han lå foran). Da jeg skulle lede i det neste runnet dro jeg av. Hadde jeg dratt av på trening i stedet hadde det brydd meg midt i øret, men jeg kan vel si at det er veldig surt å kødde det til de gangene det faktisk gjelder... Jeg vet ihvertfall nå godt hva jeg skal trene på framover.

Det er uansett veldig morsomt å se at dette nå er en ekte motorsport! Det var helt rått å se jevn og råtøff kjøring av i grunnen alle (og kanskje særlig topp 3) nå i helga, og når folk nå får igang flere og flere biler tror jeg Drift Battle kommer til å bli HELT konge. :D

Håper også tons 180sx blir klar til runde 2! Roll on, runde 2! :D:D:D

Trond S: PM

Robert: Det hadde vært helt konge! :) Hva koster det å leie lakkboks? Har som sagt lakken stående...

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkboksen tror jeg at jeg betalte 400kr Timen for!

Om du gjør klar det meste på bilen dvs, sparkling, og pussing, så skal jeg komme og hjelpe deg å maskere bilen, Jeg vasker den fettfri for deg går over en siste gang bare med fin papir og så lakkerer jeg den. Kjøpte du lakk med klarlakk? eller separat?

Og det er mye grunning eller fyller som må brukes pga sparkel så si ifra. dette må sprøytes. herde så slipes FØR du kan begynne mattinga!

Og btw:) Ser deg på skogen på fredag!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bra kjørt idag som vanlig, bare litt mer bråkete :)

Så du kjørte innom mcdonals i sarp idag, tenkte jeg skulle ta å si hei men ble aldri noe til det. Satt ute på Foyns og det var ikke noe problem å høre du kom nå :D

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider