Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Holder en finger på bmw'en jeg og egentlig! Det er jo som alle andre sier her, veldig mange japanske biler i serien, men ikke mange bimmere.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha, alle sammen!! :chevy

gratulerer med velfortjent pro seier Fredric :) Kjøringa di var helt konge, både innganger og utganger :D

Grattis til deg også, mister! :D Jeg prøver alltid å trene på innganger, jeg vet ikke helt, men jeg synes det alltid er de som er vanskeligst. Med en gang man er innenfor er jo liksom jobben gjort, if you catch my drift ;) Hoho, kjenner jeg fortsatt er sliten etter helga

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Fredric. Ikke gå etter mengden. Tror du ville kjørt no jævlig med den Nissanen, men satan og det er tøft å se deg i E30'en.. Det du kan gjøre, er jo å smelle oppi en E46 M3 motor da? 343hk. med datasprut, +litt div motor deler, tror jeg du kan få skremt den opp i godt over 400hk..

Det hadde vært tøft det! Nei.. Hold deg til BMW'en, den er 10ganger så kul som hvilken som helst japse. Den har liksom, stil! :)

Håper du gjør det rette valget. Grattis med seiern! Tøft å se på deg plage Micke :)

Nissan 200SX Pro serie bil.

1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorbjørn: Du som har 02? Jeg får ikke kommet meg til skogen idag, lovt dama å ta litt ferie, så nå skal jeg på en hytte langt inni en annen skau. Dere får ha lykke til! Kult hvis dere filmer/tar litt bilder av "316" :)

De hvite Revolution-hjula tror jeg er 8x15, innpress er jeg usikker på, men tipper 10-15 elns.

Steffen: Det hadde vært gromt med en E46-motor, men det er dyrt og sikkert mye jobb med startsperrer osv..? Når det er sagt tipper jeg en slik motor hadde vært knallgod, gjerne i et E46-skall, men det har jeg ikke akkurat råd til. Lurer på om jeg skal få prøvd å teste Silviaen littegrann, kanskje på Gatebil, og kjenne litt på hvordan ting er.

Kanskje jeg bare skal selge den, og kjøpe LS1 twin-turbo med sidepipes, T56-kasse, ny bakaksel og slicks for alle penga, så jeg kan begynne å revne felga istedet for dekka. Yiiii-haw! :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider