Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet

ha|||on

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steffen: Det hadde vært gromt med en E46-motor, men det er dyrt og sikkert mye jobb med startsperrer osv..? Når det er sagt tipper jeg en slik motor hadde vært knallgod, gjerne i et E46-skall, men det har jeg ikke akkurat råd til. Lurer på om jeg skal få prøvd å teste Silviaen littegrann, kanskje på Gatebil, og kjenne litt på hvordan ting er.

Kanskje jeg bare skal selge den, og kjøpe LS1 twin-turbo med sidepipes, T56-kasse, ny bakaksel og slicks for alle penga, så jeg kan begynne å revne felga istedet for dekka. Yiiii-haw! :D

Hehe.. Tja, det er jo en som skal selge en grønn en, vet ikke om den er solgt jeg. Men den bremsa vel en god del HK uten turbo.

Ledningsnett kan alltids loddes eller hores opp nok til å fungere vet du.

Får jeg sitte på en tur vis jeg kommer meg ut på gatebil eller? Selv om det hadde vært råest og sitte på med BMW'en da.. :)

Jo du, var du og hilste på autovernet på Mantorp? Syns jeg så noen riper foran+ det smalt litt i autovernet på depo strekka der. Var det deg?

Nissan 200SX Pro serie bil.

1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki9. nei er ikke jg som har 02. d er rune d. var jg som hadde caps på meg den dagen vi var oppe hos deg etter vårmønstringa med bmw klubben. har en hvit e30 jg bygger opp jg. btw hvor handla du speacera dine? må få fatt på noen sånne. var en skikkelig bra dag i dag forresten. sola skinte og bmwen gikk bra. fikk brukt opp no dekk også. skrudde forrige dagen for og bli kvitt steppinga på hjula da. det hjalp betraktelig med stabstag bak kan du si hehe. nå er alt i bakstillinga nylon oxo:D

mvh

thorbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Halllon kjørte imponerende på Gatebil. Og selv om silivaen fikk litt plastikkras holdt BMW'en hele helga! :D

Må gratulere med andreplass i breisladden! Ikke rart sollien vant, bilen hans er jo rosa! :D

Og hallon, du skal sladde RUNDT nissaner, ikke på de...

IMG_0442.sized.jpg ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halllon kjørte imponerende på Gatebil. Og selv om silivaen fikk litt plastikkras holdt BMW'en hele helga! :D

Må gratulere med andreplass i breisladden! Ikke rart sollien vant, bilen hans er jo rosa! :D

Og hallon, du skal sladde RUNDT nissaner, ikke på de...

IMG_0442.sized.jpg ;)

Takk! Var en artig helg! :D

Det med Daniel/S15 var litt morsomt, det var en av de gangene man skjønner at man kommer til å treffe en "god" stund før det skjer, type "Ops... Oisann... Oisann!" Ble bare en liten pynting på forskjermen hans og en liten på bakskjermen min. Flesh Wound :D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter de felgene du har på Bmw`n din ??

De du har på den videoen på Youtube som er lagt ut av Drift-Battle...

Vet ikke hva de heter, men kan sjekke hva det står på senterkoppene. Får ikke sjekka før om en uke, men jeg skal prøve å finne det ut. :)

Noen som har en girkasse til en M20B25 liggende? (E30 325i)

--

Jeg må forresten bare få skyte inn en ting: TUSEN TAKK til alle som har vært med og hjulpet til med skruing og transport og alt!! Dere vet hvem dere er, og det hadde ikke gått uten dere. Håper vi får mer moro sammen! :D:D:D

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider