Gå til innhold

ha|||on: BMW E30 med M3 3.0 - Driftingprosjekt

Ranger emnet


ha|||on

Anbefalte innlegg

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Japanese Domestic(eller hvordan innenlands skrives på engelsk) market

 

Noe sier meg at Finnish aldri har vert høyt prioritert på bilene dine?

 

 

hvor har du det fra? kan vel si at bilen min er en av de få mest best finish i rifte miljøet i fjor i væffal!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Heisann, 02 er tøft, jeg hadde en '71 2002tii som jeg rakk å ta helt fra hverandre og begynne å lakke før jeg solgte den som den var. Har noen fine deler liggende, blant annet Weberinnsug, tii-innsug og noe andre småtterier, si fra dersom du trenger noe. :)

 

Hvis jeg husker riktig passer ikke E30-diffen over, men jeg har lest om folk som har modifisert den til å passe. Jeg har også hørt om E12/E28-diff på 02.

 

Blir det mye effekt i 02en din? Litt avhengig av hvor mye effekt og feste du skal ha ville jeg kjørt med sveisa 02/E30-diff i drifting. Kjøp eventuelt inn et par differ i tilfelle/til når den ryker, E21-differ passer over. Svensken med turbo-02 på Gatebil brukte orig lamelldiff på sin... Jeg er tilhenger av "KISS - Keep It Simple, Stupid", men det er klart at dersom det ikke holder må man jo forsterke. :)

 

 

 

Heisann !

 

Har du fortsatt tii-innsuget liggende ?

 

Vh. Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Da dro jeg opp denne tråden fra de døde - et par år etter at bilen ble solgt! Bilen ble solgt til Kristiansand, så til Holmestrand der noen kompiser av meg endte opp med å ha den. Akkurat nå vet jeg ikke hvor den er. Jeg håper den enten går eller har det fint på de evige jaktmarker! :D

 

Går med en drøm om å engang bygge en ny E30 i samme stil og utseende, men forbedre det jeg føler jeg lærte underveis. Kunne tenkt meg en stroket og borret S50 av noe slag, bedre drivlinje med sekvensiell girkasse, flytte hovedbøylen lenger bak, litt mer trick geometri i understellet, doublepass kjøling, KW racekit, etc. Men buret skal fortsatt lakkes med sprayboks og bilen SKAL være BMW original diamantsvart.

 

Savner denne bilen. Takk til alle dere som deltok i prosjekttråden! :)

 

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 6 months later...
Gratulerer med 1. Plass i Formula Drift i Abu Dhabi! :)

 

Helt rått prestert

 

Tusen takk skal du ha! :) :) :)

 

Abu Dhabi og Qatar var helt vanvittig. For å si det sånn, i Qatar hadde de VIP-tribune og VVIP-tribune, der sjeikene satt i gulltroner og så på... Helt vanvittig!

 

Drømmer om å kunne bygge en E30 igjen en gang i tida. Har noen ideer. :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den E30 var 1000 ganger Kulere en Supra'n han skal kjøre nå. Det er min mening.

 

"Supran du kjørte var 1000 ganger kulere en Scion TC du kjører nå da..."

 

Hehe, sirkelen er sluttet :P

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår