MB300CE Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jeg har en MB300CE som jeg sliter med å få bass i. Jeg er ute etter fin lyd, men men passe guffe i, men lydkvalitet er førstepriotert. Jeg vil ikke ha en/to subber som spiller i bagasjerommet, da dette er helt tett, og tanken ligger i seteryggen. Jeg ønsker lyden mest mulig direkte inn i bilen, og diskresjon er en selvfølge. Kan ikke ha 2 12" liggende i hattehylla. Det jeg ser for meg er: 2x12" i kasse som er portet igjennom hattehylla. Jeg kjører for øyeblikker med Infinity kappa i alle 4 hjørner, drever av en 4 kanals Infinity kappa forsterker. Subbene vil bli drevet av en Kicker ZR600. Har tenkt på Infinity Kappa eller Alpine Type R, er åpen for forslag. Har noen bra tips for å få god lyd? (Er ikke ute etter å inponere i DB Drag.....) Siter http://www.soakingwet.net/MB300CE.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hmm...gjør som meg..har også bensintank mellom bagasjen og baksetene på min merce...15toms basser...kassa er stor/liten nok til å passe inn i reservehjuls ned-senkinga..satte halve kassa nedi og resten stikker opp...spiller veldig veldig bra bass....hmmm..joda...tullete forklart..men kan skaffe bilder om dette er ønskelig... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 2stk SoundStream VanGogh 10" kan jo være aktuelt. Skal ha 17l kasse pr stk.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg