Gå til innhold

mazdafun? hjelp:P

Ranger emnet


EyeCon

Anbefalte innlegg

Originally posted by EyeCon

har nret. men tenkte eg ikkje skulle mase på han:P

 

Hei.

 

Er i sandnes NÅ ! Og kan svinge innom deg. Men kjapp deg. Stikker hjem imorgen formiddag.

 

Og ikke vær redd for å ringe. Alle maser, så en telefon fra eller til gjør ikke sååå mye;)

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Da har jeg vært innom å sett på "pasienten".

 

EyeCon sa den skulle være helt kald når jeg kom. Det var den ikke:(

 

Men det var jo litt småtikking allikevel.

 

Jeg anbefalte en motor-rens. En slik som du putter rett i olja, og skifter olje/filter etterpå.

 

Vi får se ann hvordan det utvikler seg etter dette.

 

mvh

 

"the doctor":D

 

.......så videre til neste pasient......min egen bil (what the fuc*:eek: ) som skal monteres etter lakkering.

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank Ove:

Da kommer du en snartur innom Bodø også?:D

 

Nå som snøen har kommet, så blir det jo en del Donuts :D

 

MEN når jeg spinner å ligger på 3-4000 omdreininger så kommer

det en tvilsom bankelyd fra noe i driverket..høres ut som mellomakslingen er løs eller noe, eller kansje bakaslingen..

 

Høres trist ut iallefall

-Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil

-Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil

*Mazda RX7 Type R 1993 (solgt)

*Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert)

*323 GT-X 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg Omega 907 Engineflush, den er skikkelig bra. Hvor du får kjøpt den hvor du bor vet ikke jeg. Her hvor jeg bor kjøpte jeg den faktisk hos noen som selger motorsager og skogsutstyr, tror faktisk dem selger den på felleskjøpet også.

Og siden du spør litt lengre ned her om hva slags billigolje du skal ha på GT-R, så er det ingen. Du får heller spare inn et annet sted enn på olja. Og bytt filter hver gang, og unngå Fram filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår