Gå til innhold

Liten lys modd! ;)

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Nu har jeg da de tøffeste råeste flotteste sinteste kuleste lysa i NORGE!! HAHA!!!

hehe... Nesten jaffal... Nu i helga har jeg og GTI-R ordna sånn at 1000meterne har parklys pære, og ikke de største ytterst...Dvs at de søte små innerste lyktene lyser svakere enn de ytterste, ved vanlig kjørelys.. Ved fullt lys blir alt som vanlig, men ved parklys lyser kun de innerste! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Så på vei hjem fra svenske land på lørda'n fant jeg

• STREET LEGAL LIGHT BLUE H4 PÆRER!!

Disse lyste da hvitere enn vanlige pærer, ikke mye blått.. Men anyway, det blei tøfft! :op Så nå mangler kun blå/hvite pærer de innerste oxo! DA blir det najs! :)

Så takk for hjelpa GTI-R, nu har jeg finere lys en deg! :cool: hehe....

Bilder kommer.....

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jæjæjæ.. nå kommer det bilder da......

kan godt hende de ikke funker med det første, den jalla proxy'n på skolen er så grise treg til å oppdatere seg.....

Rett forfra....

grilll.jpg

Kun parklys her........

topp_hoyre.jpg

kun_park.jpg

litt jalla bilde men..

kun_park2.jpg

Vanlig kjørelys... Sint sier du?! ;)

kun_park2.jpg

Synes det så tøfft ut jeg dah..... Jeg har ikke sett noen med sånn golf..... Har noen sett det før???

Noen som har flere tips jeg kan gjøre med lys foran eller bak??

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaldBlod

Tror du kommer til å få pes om du kjører rundt sånn.. Jeg vil tro at de ytterste lampene MÅ lyse, for at folk skal kunne se hvor kantene på bilen er i mørket.

Ingen regel på at lysene må være helt ute. Er mange biler som ikke har det, et godt eksempel er BMW E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider