Gå til innhold

Motor Problemer

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Har et meget irriterende problem med min golf og det er at den hele tiden driver å stopper når jeg kjører den er veldig rar på tomgangen også noen som har et hint?

Noen her som har adressa til den danske golfsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWGolfIIHFS

Regner med du kjører med forgasser,og da heter problemet ditt Pierburg 2e2!

Bruk søk-funksjonen så finner du en hel del om dette.

Adressen til den danske siden er : http://www.golf2.dk

mvh

Takker for det da skal jeg ta i bruk google og sjekke ut litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du finner mer hvis du bruker søk-funksjonen her på forumet.. Helt øverst til høyre ved siden av bilforumet.net logoen, trykk på forstørrelsesglasset og følg prosedyren der.. Simsalabim,du har masse stoff om problemet ditt..

mvh

Noen her oxo som har noen mål til en kasse som jeg kan bygge å ha i dørene mine skal fjerne den plastikk møkka og sette inn så jeg får anlegg i døre nederst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du finner mer hvis du bruker søk-funksjonen her på forumet.. Helt øverst til høyre ved siden av bilforumet.net logoen, trykk på forstørrelsesglasset og følg prosedyren der.. Simsalabim,du har masse stoff om problemet ditt..

mvh

Søkte litt på Google fant MASSE men seff på alle mulige språk hehe men funnet ut av dette problemet så da er det bare å trekke på seg termodress og gå ut å søke i motoren hehe Forøvrig så har jeg jo bare en 1,3 liter 89 modell da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brille2k

Har et meget irriterende problem med min golf og det er at den hele tiden driver å stopper når jeg kjører den er veldig rar på tomgangen også noen som har et hint?

Noen her som har adressa til den danske golfsiden?

masse kondens i tanken? hehe, men http://www.golf2.dk du mener?

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pater

masse kondens i tanken? hehe, men http://www.golf2.dk du mener?

Har Fått svar på den siden allerede! men ellers takk

Noen som har bilder og kanskje lit mål på høytaler løsning i døra på golfen så jeg får bort den plastikk lomma der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Fått svar på den siden allerede! men ellers takk

Noen som har bilder og kanskje lit mål på høytaler løsning i døra på golfen så jeg får bort den plastikk lomma der??

Volkswagen%20golf%20gti%2016v%20016.jpg

en lettvin måte å gjøre det på, å funker nå helt greit denna løsningen, kanskje ikke akkurat den peneste måten men....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volkswagen%20golf%20gti%2016v%20016.jpg

en lettvin måte å gjøre det på, å funker nå helt greit denna løsningen, kanskje ikke akkurat den peneste måten men....

Det er noe ala sånn jeg skal ha det har du måla??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe ala sånn jeg skal ha det har du måla??

husker ikke måla, har ikke bilen lenger.... men la planken ca en halv cm oppafor nedrekant, og helt opp til den tynne listen oppafor der som du ser på bildet, foran ved dørhengslene ca en cm ell noe, og på andresiden noen cm bare.... er egentlig nok å lage det slik at det overlapper hullet som er der med ca en cm, så er det skrudd bakfra med massssse 4,5-25mm skruer.... og filten kjøpte jeg på thorshov, festet filten med masse "pappspiker" og strekte den til..... bl ikke helt heldig med disse, ikke helt bra i hjørnene.... hadde tenkt å ha en logo til venstre for høyttaleren som f.eks pioneer.....

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke måla, har ikke bilen lenger.... men la planken ca en halv cm oppafor nedrekant, og helt opp til den tynne listen oppafor der som du ser på bildet, foran ved dørhengslene ca en cm ell noe, og på andresiden noen cm bare.... er egentlig nok å lage det slik at det overlapper hullet som er der med ca en cm, så er det skrudd bakfra med massssse 4,5-25mm skruer.... og filten kjøpte jeg på thorshov, festet filten med masse "pappspiker" og strekte den til..... bl ikke helt heldig med disse, ikke helt bra i hjørnene.... hadde tenkt å ha en logo til venstre for høyttaleren som f.eks pioneer.....

Lenge siden du kvitta deg med bilen eller? skal ha litt plere høytalere i døra jeg da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden du kvitta deg med bilen eller? skal ha litt plere høytalere i døra jeg da hehe

juni/juli en gang.... bare å sette på flere høyttalere bortover der det vettu.... hadde diskanter oppi dashbordet jeg da

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut hva problemet mitt er men det dukket opp et litt fortvilende problem til da og jeg lurer på om det er noen her som kanskje kan svare :)

Jeg fant ut at det var en luft slange som var sprekt og at den lå i klem men det har oxo tyti olje ut av den og er det bra eller dårlig noen som kan hjelpe? er megafortvila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiii jeg fikk tralla til å male som en katt igjenn det var en vakum slange og den koste meg 13 spenn på torshov :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Takker så meget for alle hjelp jeg har fått på dette forumet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider