thordarson Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Jeg har en golf II 1988 modell som jeg har begynt å pusse ned.. Jeg lurer på å lakere hele bilen i en farge (grønn?) ink fangere og sidelister. det jeg lurer på er hvordan lakere den svarte "knottplasten" på fangerene? skal jeg lakke rett på eller pusse ned for å få det jevnt? noen forlag. Kan det bli fint med orginal lister på dørra? De er av den breie typen.. Kom med forslag!!! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 en mørke grønn farge + klarebaklykter og blinklys er helt knall da! det er driit stilig. antar at fangeren må pusses, det må jo alt som skal lakkeres uansett, og da forsvinner vel det "knotte" greine du snakker om...(?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 jeg har noen sideskjørt liggende men jeg er ikke helt sikker på om jeg har lyst på å sette dem på. har mere lyst på g60 look.. m3 speil og gjensveiset bakluke:) http://www.vwgolfcluboverijssel.nl/pic/meetings/puzzel/images/100-0017_IMG.jpg Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by thordarson jeg har noen sideskjørt liggende men jeg er ikke helt sikker på om jeg har lyst på å sette dem på. har mere lyst på g60 look.. m3 speil og gjensveiset bakluke:) http://www.vwgolfcluboverijssel.nl/pic/meetings/puzzel/images/100-0017_IMG.jpg G60 Look? Du mener G60 skjermbreddere og kanalskjørt? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 ja synes ikke det er noe tøfft igrunn med m3 sideskjørtene. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Okei.. G60 skjermbreddere er kult, MEN du må ha et par breie felger da.. De fleste som har bredderne har hjula alt for langt inne.. Jeg må selv skaffe meg spacere for å få ut hjula nok, har 7,5" breie felger.. Fin den Grønne Golfen her da.. Den fyller ut skjermbredderne ganske greit også, men ikke heeelt. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 ja vell, men der er da ikke det verste problemet. jeg har en stygg bulk i høyre kanal sjø som jeg har lyst til å skjule. blir fan meg mye spakkel om jeg skal spakle den iallefall. Noen som har noen gode råd om riller på forskjermen? Er det noen der ute som er intrisert i et sett m3 sideskjørt til e30? Eventuelt bytte i brukte g60 breddere eller noe? De er hele med noen midre skader på de, men det er ikke noe problem å fikse det med litt spakkel!! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 caravelle T4 riller eller merce 300 d har de rillene du snakker om..men du veit vel at du ikke skal sparkle igjen for store bulker da..skru heller inn en treskrue og dra den tilnermet ut og sparkle igjen hullet og det lille området ..da slipper du at sparkel massen detter av igjen....et nytt tips fra sidelinja igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Har en "STW TURBO FENDER" hvis du er instr. Aldri brukt. Kun sammla støv :D Det er en venstre side. Har lufteriller helt fremme. Send pm for bilde. Bud i 5-600,- området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2003 Originally posted by thordarson Jeg har en golf II 1988 modell som jeg har begynt å pusse ned.. Jeg lurer på å lakere hele bilen i en farge (grønn?) ink fangere og sidelister. det jeg lurer på er hvordan lakere den svarte "knottplasten" på fangerene? skal jeg lakke rett på eller pusse ned for å få det jevnt? noen forlag. Kan det bli fint med orginal lister på dørra? De er av den breie typen.. Kom med forslag!!! Pusse, pusse, pusse , pusse , pusse , pusse , pusse , pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle, pusse, sparkle osv til det er glatt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Her er noen bilder av bilen. Før og etter!! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 er det hos meg det er feil eller...? kommer ikke opp noen bilder men.. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Januar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Originally posted by thordarson Kan det bli fint med orginal lister på dørra? De er av den breie typen.. Kom med forslag!!! fjern listene hvis du skal lakke det svarte på fangerne. blir fetest det :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Januar 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2003 Off dette ble klekk!! jaja Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg