Supraguy Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Hei! Jeg har tenkt og gjøre slik som f.eks Serious Performance har gjort med bildene deres.. Det står Serious Performance på alle bildene deres. Etter jeg har laget navnet/logoen på photoshop, hva skal jeg gjøre får å få den fram så jeg kan sette logoen på et bilde?? Siden jeg skal sette dette på mange bilder så kan jeg ikke lage logoen hele tiden.. Og da må det gå ann og bare få den fram.. Hvordan??? Sorry for elendig forklaring:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 save logoen din som et eget bilde og lag en macro som limer den inn som et nytt layer på alle bildene i ei mappe eller noe... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 eller! du bare lagrer det som hva som helst, og smell det på.... lage macro?? er ikke mange rakettforskere her vell... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Takker... Jeg lagde logoen svart. Når jeg skal legge den inn på bildet som markerer jeg rundt og trykker copy og paste på bildet jeg skal ha den på. Men da blir det rundt logoen hvit! Hva har jeg gjort feil??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 øh....klipper du rundt den, får ikke med noe hvitt da? hva med layerstyle? justere noe der.....normal? overlayer? kan ikke de der utenat jeg, men prøv noe sånt--- Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg