xtreme-corrado Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hei... vibrasjonsdemperen som sitter på akslingen min er gåen. ringte møller og de solgte den ikke løs, måtte kjøpe hele akslingen med vibrasjonsdemperen på komplett. det jeg lurer på om det finnes et annet alternativ, er ikke så keen på å kjøpe en helt ny aksling til de stive prisene til møller. noen hær som har noen tips til meg om hva jeg bør gjøre? bilen rister fælt i høyresvinger og det kommer en ulyd. mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Que? Hvilken del er dette da? Dumt spørsmål kanskje, men jeg har virkelig ikke anelse. Uansett, hør med mekonomen, Bang & Folkestad (kristiansand), eller Bilomsettningen i Arendal. De skaffer det meste til fornuftige priser, Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 hey. du skal være passe flink for å skifte dette selv... anbefaler deg å kjøpe akslingen der denn allerede er montert... MVH peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 okey, det har seg slik at den vibrasjonsdemperen er løs, den sklir fra side til side på akslingen... møller skulle ha 4400 for en ny komplett aksling. det er no for jævlig at hele akslngen må byttes da, men men, det må no sikkert gjøres da. da må jeg nok krype til korset å kjøpe hele akslingen ny da, å drite i julegave handelen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 synn d da... kjenner du ingen mekanikere eller hobbymekanikere som kan skifte for deg da? Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 joda, ingen problem det, brodern som får skifte dette, hehe ! men sliter litt med plass å mekke, bør vel stå på en løftebukk og da sliter vi litt!! mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Mener du det runde loddet på akslingen? Skal ikke påstå noe, men jeg har ihvertfall lest på en side i Tyskland at det ikke er noe problem å kjøre uten dette. Click Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by Salmacis Mener du det runde loddet på akslingen? Skal ikke påstå noe, men jeg har ihvertfall lest på en side i Tyskland at det ikke er noe problem å kjøre uten dette. Click Jeg kjører uten, merker ingen forskjell. Min var løs den også så jeg tok den av. spurte om ny, men fikk beskjed om at den ikke kunne kjøpes løs, måtte bytte hele saken Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorrieBoy Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 så det er det den delen heter.. I sommer begynnte det å bli mer og mer lyd fra høyre forhjul, etterhvert så ble jeg så lei at jeg sjekka det og da var det akkurat den delen som var løs.. Jeg festa den faktisk med 3 slangeklemmer og litt sterk isolasjonsteip.. damndamn Har aldri merka noe senere, faktisk ikke tenkt på det før jeg leste denne tråden :P Får vel prøve å ta den av, merka btw ikke forskjell på noe i styringa eller vibrasjon når den var løs eller "fixa" Siter 90`corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 takk for svar folkens!! får ta å fjerne den jeg også da. vibrerer fælt under på passasjer siden når jeg kjører og svinger mot høyre, får håpe det blir bedre av å fjerne den.. kommer tilbake med info når det er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Når jeg tenker meg litt om har jeg også litt lyder når jeg svinger til venstre. Er det mye jobb å ta av denne vibrasjondemperen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by JuB Når jeg tenker meg litt om har jeg også litt lyder når jeg svinger til venstre. Er det mye jobb å ta av denne vibrasjondemperen? sagde den av med baufil på 1minutt jeg Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 da har jeg fjernet den derre vibrasjonsdemperen uten at det ble noen forandringer... det kommer en vibrerende svak lyd når jeg kun svinger til høyre og man kan kjenne svak vibrering (risting) i gulvet på passasjer side. dette skjer kun når jeg kjører uansett tempo, kun at vibreringen blir kraftigere jo fortere jeg kjører! jeg skjønner ikke hva det kan være. noen smartinger hær som har noen formening om hva som kan være galt???? mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 sjekk over sånt som bærekule, endeledd ,og om det slakker i drivknutene dine ytre og indre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 magler du en setreringsring i en felg, eller har du en løs nav-mutter? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg