funkes Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg så episoden senest i går og det er en Type UK mot FQ-300. Sitter ikke hjemme nå så jeg vet ikke dato på episoden, men jeg kan godt legge den ut på nettet når jeg kommer hjem hvis du vil. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Nå har Top Gear testet Sti vs Evo i mange forskjellige varianter.Så det kan være at dere snakker om 2 forskjellige episoder her.Jeg har en der de tester Fq300 vs "bugeye" Sti m/Prodrivepakken. 301 vs 305hk. Har også en der Tiff Nedell og Vicky Butler-Henderson tester de 2 mot hverandre, tror programmet heter 5th Gear! Som nevnt, hadde de satt samme kriterier på testinga deres så hadde nok resultatene vært annerledes ja :-) Men i underholdningens tegn så lar vi gutta leke seg med det de har :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 "banetestene" deres er ikke å betrakte som noe annet en ren skjær underholdning. Danner ikke i nærheten av noe grunnlag for å sammenligne forskjellige biler's kjøreegenskaper. Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen? Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by JuIius Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen? Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en Ja, det tror jeg også... hjelper med noen hester mer på den banen... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Ja, må si meg enig i at de testene til Autofil er ganske useriøse med tanke på tider osv. men jeg tror ikke det er det de sikter seg inn på heller....det blir et mer "folkelig" program(som vel er meningen) når de gjør det på den måten, og ikke tar med all slags testdata. De legger vekt på kul filming og humor, som sikkert er fint for mange. MEN...for den bil interesserte som liker litt mer enn at Jan Erik sleiker på spoilern og prater om hva han kan stikke inn i eksospotta blir det for kjedelig. Topgear er et program etter min smak, med slakting av "supercars" og virkelig testing på en krecvende bane, samtidig som de har humoren på plass. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Subsuki samtidig som de har humoren på plass. ja .. uten å ty til latterlige dialekter og latterligjøring av andre språk.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by JuIius Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen? Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en [/quote SELVFØLGELIG grisebanker en M3 CSL en celica t-sport på bane... MEN bli ikke overrasket om den IKKE gjør det på autofil. Focus RS banker celica t sport EVO6 banker celica t sport M3 banker celica t sport Osv.. Og en ting til... Dodge ram er ikke like rask på bane som en focus RS.. det blir rett og slett bare FOR teit å tilnærme seg en slik påstand... RS kjører ifølge TopGear's magazine egne tester raskere rundetider på nurburgring enn 911 carrrera og m3... og de gutta sitter ikke med stoppeklokke inni bilen når de tar rundetider... Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Gisle Jeg tipper at denne gir dem en uslåelig tid! Når de tester den! AMEN! Denne bilen er en åpenbaring og selve meningen med å leve dette livet :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Takk og pris for Best Motoring og Video Option. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by Zzz...Zzz Originally posted by JuIius Kjørte Tommy E46 M3 på samme bane eller var det en annen? Jeg tror og håper at M3 CSL ville tatt rekorden fra Evo og Celica'en [/quote SELVFØLGELIG grisebanker en M3 CSL en celica t-sport på bane... MEN bli ikke overrasket om den IKKE gjør det på autofil. Focus RS banker celica t sport EVO6 banker celica t sport M3 banker celica t sport Osv.. Og en ting til... Dodge ram er ikke like rask på bane som en focus RS.. det blir rett og slett bare FOR teit å tilnærme seg en slik påstand... RS kjører ifølge TopGear's magazine egne tester raskere rundetider på nurburgring enn 911 carrrera og m3... og de gutta sitter ikke med stoppeklokke inni bilen når de tar rundetider... Kan sikkert banke celicaen, men her kjører de bare på et forsøk, vel? og da kjørte celicaen best.. Hvis lanceren hadde fått noen forsøk til så hadde den sikkert fått bedre tid. Lanceren er 300kg tyngre. Syns jeg kan huske at han ikke tapte så mye tid når han kjørte med celicaen, da kjørte han bra. Når han kjørte lanceren så tapte han litt på sladdinga, spesiellt på den siste, så dette har han nok ikke fått flere forsøk på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Husker jeg var på acr og så biler tarundetider på 1.27 eller 1.28 i sommer jeg... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by westside Husker jeg var på acr og så biler tarundetider på 1.27 eller 1.28 i sommer jeg... :) Case closed :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Zzz...Zzz Focus RS banker celica t sport EVO6 banker celica t sport M3 banker celica t sport Osv.. Hehe...men jeg er helt sikker på at celica T sport kjører fletta av en hvilken som helst Granada:D Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Originally posted by Subsuki Hehe...men jeg er helt sikker på at celica T sport kjører fletta av en hvilken som helst Granada:D Hehe... you never know... :D ;) Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg