Gå til innhold

Ny banerekord på AUTOFIL ikveld

Ranger emnet


realace

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må si jeg syntes t-sport`en var fresh da jeg kjørte det men så fresh trodde jeg ikke den var! dette må da være litt surt for de "oppskrytte" turbo racerne!:D nei må si toyota kan dette med å lage biler! sier litt om kjøreegenskapene på celicaen!:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gisle

introduction_front.jpg

Jeg tipper at denne gir dem en uslåelig tid! Når de tester den!

 

HK er ikke alt............

 

Synes Tommyboy la den Evo8`n ganske så bredt og det kan kanskje ha noe med at den hadde samme rundetid som Celica!

 

 

Off-Topic:

Mht under/overstyring!

Hr & Fru Hvermansen kan ikke kjøre overstyrte biler.Derfor er de fleste biler, m/unntak, understyrte.Dette for at Hr & Fru Hvermansen ikke skal komme og saksøke bilfabrikantene, fordi bilen de kjørte sladdet, slik at de mistet den lille kontrollen de hadde. :D

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele greia er jo bare en stor jippo.. mere useriøs banetesting skal man lete (for evig) lenge etter..

 

Noen ganger sitter sjåføren med stoppeklokka, noen ganger sitter pasasjeren med den.. halloooo .... dette kan ikke brukes til noe annet enn underholdning og kan IALLEFALL ikke brukes som sammenligning på hvem bil som går raskest rundt den banen, det er helt klart.

 

Transponder og likt underlag hver gang produserer et materiale man kan vurdere, ikke dette "test" tullet autofil driver med.

 

Er forresten litt samme greia i dette bladet deres, FULLT av fakta feil gang på gang... "bmw 3 serien's V6'er har et lydbilde som.....osv.." sitat autofil bladet..

 

Nei, dette er grei underholdning , men INGEN representativ test av bilers bane egenskaper.

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zzz...Zzz

Hele greia er jo bare en stor jippo.. mere useriøs banetesting skal man lete (for evig) lenge etter..

 

Noen ganger sitter sjåføren med stoppeklokka, noen ganger sitter pasasjeren med den.. halloooo .... dette kan ikke brukes til noe annet enn underholdning og kan IALLEFALL ikke brukes som sammenligning på hvem bil som går raskest rundt den banen, det er helt klart.

 

Transponder og likt underlag hver gang produserer et materiale man kan vurdere, ikke dette "test" tullet autofil driver med.

 

Er forresten litt samme greia i dette bladet deres, FULLT av fakta feil gang på gang... "bmw 3 serien's V6'er har et lydbilde som.....osv.." sitat autofil bladet..

 

Nei, dette er grei underholdning , men INGEN representativ test av bilers bane egenskaper.

 

Det er sant,men det er bedre en ingen test ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Viking067

 

HK er ikke alt............

 

Synes Tommyboy la den Evo8`n ganske så bredt og det kan kanskje ha noe med at den hadde samme rundetid som Celica!

 

 

Off-Topic:

Mht under/overstyring!

Hr & Fru Hvermansen kan ikke kjøre overstyrte biler.Derfor er de fleste biler, m/unntak, understyrte.Dette for at Hr & Fru Hvermansen ikke skal komme og saksøke bilfabrikantene, fordi bilen de kjørte sladdet, slik at de mistet den lille kontrollen de hadde. :D

 

 

De må lære seg å kjøpe audi.. Hr å fru hvermansen altså :) Like understyrt som ulriken på rulleskjøyter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

fint at du viste frem Top gear sin liste .. spesielt med tanke på at EVOen er langt nede på første siden .. desuten den EVOen er en utgave av EVO8 som vi ikke få i norge .,. og Imprezaen rett under er den WR1 eller no sånt.. det er 2 spessielle utgaver:D

Tror den EVOen heter EVO8 MR FQ-320 ...

 

Imprezaen er en STI type UK med 300hk.

Og Lanceren er en EVO VIII FQ-300 (Altså, kun annet eksosanlegg og filter) med 301hk.

 

Imprezaen kjørte forsåvidt på 1.30.1 og Lanceren kjørte på 1.28.9 :)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. nå veit jeg ihvertfall hvem som hadde ødelagt synken på giret på rx8'en :p Utrulig plagsomt da vi hadde den til test det var irriterende å sette den i 4'de. Pluss hør da hvor larsen lar bilen trekke på over 9500rpm eller på topp da... Er en varsellyd som går av ved topp, og den uler jo i bakgrunnen der... Kan ikke si den ikke ulte noen ganger med meg heller da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Imprezaen er en STI type UK med 300hk.

Og Lanceren er en EVO VIII FQ-300 (Altså, kun annet eksosanlegg og filter) med 301hk.

 

Imprezaen kjørte forsåvidt på 1.30.1 og Lanceren kjørte på 1.28.9 :)

hvis du ser den episoden så ser du at Imprezaen er en så kalt WR1 (også kjent som "petter solberg edition")

og EVOen er en MR FQ-320 ,,

så enkelt er det ..

det skiller 6hester

Prezzaen har 320 .. og evoen har 326

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår