Kebab gud Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 jeg er for smart for mitt egent beste ... DAM! :D Men må si .. EVOen sladdet litt mye .. men dekka på Celicaen var crappy .. DAM! jeg har alt for mye rett! :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Celica er kul bil å kjøre, men at den skulle ha samme rundetid som en evo 8'n hadde jeg aldri gjetta! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 må si jeg syntes t-sport`en var fresh da jeg kjørte det men så fresh trodde jeg ikke den var! dette må da være litt surt for de "oppskrytte" turbo racerne!:D nei må si toyota kan dette med å lage biler! sier litt om kjøreegenskapene på celicaen!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 en Celica mangler sikklig understell .. men tydligvis så er det passe :P med litt stiving osv så kan man få ganske mye bedre rundetider ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Jeg tipper at denne gir dem en uslåelig tid! Når de tester den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 hvis de vil ha en bil som slår rekorden ... så kan de nok skaffe det temlig kjapt... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Gisle Jeg tipper at denne gir dem en uslåelig tid! Når de tester den! HK er ikke alt............ Synes Tommyboy la den Evo8`n ganske så bredt og det kan kanskje ha noe med at den hadde samme rundetid som Celica! Off-Topic: Mht under/overstyring! Hr & Fru Hvermansen kan ikke kjøre overstyrte biler.Derfor er de fleste biler, m/unntak, understyrte.Dette for at Hr & Fru Hvermansen ikke skal komme og saksøke bilfabrikantene, fordi bilen de kjørte sladdet, slik at de mistet den lille kontrollen de hadde. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zzz...Zzz Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Hele greia er jo bare en stor jippo.. mere useriøs banetesting skal man lete (for evig) lenge etter.. Noen ganger sitter sjåføren med stoppeklokka, noen ganger sitter pasasjeren med den.. halloooo .... dette kan ikke brukes til noe annet enn underholdning og kan IALLEFALL ikke brukes som sammenligning på hvem bil som går raskest rundt den banen, det er helt klart. Transponder og likt underlag hver gang produserer et materiale man kan vurdere, ikke dette "test" tullet autofil driver med. Er forresten litt samme greia i dette bladet deres, FULLT av fakta feil gang på gang... "bmw 3 serien's V6'er har et lydbilde som.....osv.." sitat autofil bladet.. Nei, dette er grei underholdning , men INGEN representativ test av bilers bane egenskaper. Siter --------------------------------------------------- Min prosjekt tråd : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951 --------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Zzz...Zzz Hele greia er jo bare en stor jippo.. mere useriøs banetesting skal man lete (for evig) lenge etter.. Noen ganger sitter sjåføren med stoppeklokka, noen ganger sitter pasasjeren med den.. halloooo .... dette kan ikke brukes til noe annet enn underholdning og kan IALLEFALL ikke brukes som sammenligning på hvem bil som går raskest rundt den banen, det er helt klart. Transponder og likt underlag hver gang produserer et materiale man kan vurdere, ikke dette "test" tullet autofil driver med. Er forresten litt samme greia i dette bladet deres, FULLT av fakta feil gang på gang... "bmw 3 serien's V6'er har et lydbilde som.....osv.." sitat autofil bladet.. Nei, dette er grei underholdning , men INGEN representativ test av bilers bane egenskaper. Det er sant,men det er bedre en ingen test ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Viking067 HK er ikke alt............ Synes Tommyboy la den Evo8`n ganske så bredt og det kan kanskje ha noe med at den hadde samme rundetid som Celica! Off-Topic: Mht under/overstyring! Hr & Fru Hvermansen kan ikke kjøre overstyrte biler.Derfor er de fleste biler, m/unntak, understyrte.Dette for at Hr & Fru Hvermansen ikke skal komme og saksøke bilfabrikantene, fordi bilen de kjørte sladdet, slik at de mistet den lille kontrollen de hadde. :D De må lære seg å kjøpe audi.. Hr å fru hvermansen altså :) Like understyrt som ulriken på rulleskjøyter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by Kebab gud fint at du viste frem Top gear sin liste .. spesielt med tanke på at EVOen er langt nede på første siden .. desuten den EVOen er en utgave av EVO8 som vi ikke få i norge .,. og Imprezaen rett under er den WR1 eller no sånt.. det er 2 spessielle utgaver:D Tror den EVOen heter EVO8 MR FQ-320 ... Imprezaen er en STI type UK med 300hk. Og Lanceren er en EVO VIII FQ-300 (Altså, kun annet eksosanlegg og filter) med 301hk. Imprezaen kjørte forsåvidt på 1.30.1 og Lanceren kjørte på 1.28.9 :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allyse Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Mjaaa. Vil nå si denne klokkemålinga bør tas med en klype salt... Forstår ikke hvorfor de ikke heller kan bruke lasermåling (krysse laserlinje)... Med det budsjettet autofilredaksjonen har bør det være lett. Med klokke går det fort et sekund av og på med goodwill til larsen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Også en annen ting, var knuskendes tørt og varmt når de testa Celciaen. Var faktisk halv våt bane når de kjøret RX8'en og Evoen'en. Dette spiller inn mye. Jan-Tore Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allyse Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hehe. nå veit jeg ihvertfall hvem som hadde ødelagt synken på giret på rx8'en :p Utrulig plagsomt da vi hadde den til test det var irriterende å sette den i 4'de. Pluss hør da hvor larsen lar bilen trekke på over 9500rpm eller på topp da... Er en varsellyd som går av ved topp, og den uler jo i bakgrunnen der... Kan ikke si den ikke ulte noen ganger med meg heller da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Originally posted by funkes Imprezaen er en STI type UK med 300hk. Og Lanceren er en EVO VIII FQ-300 (Altså, kun annet eksosanlegg og filter) med 301hk. Imprezaen kjørte forsåvidt på 1.30.1 og Lanceren kjørte på 1.28.9 :) hvis du ser den episoden så ser du at Imprezaen er en så kalt WR1 (også kjent som "petter solberg edition") og EVOen er en MR FQ-320 ,, så enkelt er det .. det skiller 6hester Prezzaen har 320 .. og evoen har 326 Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.