corollapower Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Noen som kan selge meg noen slike Trenger noe skikkelig stuff jeg skal bytte ut alt av ledninger til fra batteri-dynamo til 35mm2 og så skal det gå det jeg får plass til bakover mest sannsynlig 50mm2.. Gjerne med voltmeter Og så lurer jeg på en ting: Er det mulig å legge 2 50mm2 kabler bakover på hver sin side og så samle di bak i en fordelingsblokk ellernoe? Har tenkt å flekke ned taket å lyddempe allikevel så tror jeg like godt legger phonoene den veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 KnuKonceptz har en del gode og rimelige kabler og tilbehør. Har ikke hørt mye om dem her på forumet, men de får mye skryt utenlands :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Takk for tipset. Er knukonzepts phonoene bra og eller? Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hei.. De KnuKonceptz batteriterminalene koster 150,- Har ingen på lager nå, men venter inn snart... Signalkablene til KnuKonceptz er utrolig gode..! Blir overrasket hver gang jeg tenker på prisen.. Er jo styggbillig..!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Kan du gi en pris på noe sånt som: 3 phonokabler a 4m, batteripolsko(gjerne såpass at jeg kan kople opp et batteri til senere uten problem), fordelingsblokk som tar 50mm2 inn og gir nok ut til (mest sannsynlig) 1 VGA 1600.2 og 2 VGA 600.2 og 4m med 50mm2 strømkabel? og si fra hvis det er mer jeg kan trenge, blir mitt første seriøse prosjekt det her:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 http://www.dynabel.no sier bare jeg :) koblingsmateriellet er uslåelig vil jeg tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 hei, jeg lurte på hvorfor skal du legge en "kabel på hver side"? kjempe bra med 2x50mm men enda bedre "kortere" den er... syns ikke du trenger å legge signal kabelen langs take, her er jo også samme regel: korte kabler. Du trenger absolutt ikke å ha "kjempe" avstand mellom signal kable og strømmen så sant du ikke plagges av støy... mvh :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Har ikke plass til noe større en 50mm2 per side og skal bruke(mest sannsynlig) 3 SS forsterkere 2xVGA800.2 og 1 VGA 600.2, kanskje en til også så masse strøm hadde vært ok.. Mulig jeg hiver et batteri baki også men det må jo uansett få strøm nok det også.. Signal i taket er vel bare pga å få plass til strøm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Originally posted by RiZLa Hei.. De KnuKonceptz batteriterminalene koster 150,- Har ingen på lager nå, men venter inn snart... Signalkablene til KnuKonceptz er utrolig gode..! Blir overrasket hver gang jeg tenker på prisen.. Er jo styggbillig..!!! :D Så du selger Knu-sakene da? Eller mente du at Knu var tomme på lager? Jeg har 2stk 21mm strømkabler og trenger en batteriterminal som kan fikse det.. går det med den på Knu sine sider? Når får du evt inn terminalene på lager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Snart kan jeg tilby dere good shit på tilbehør til bra pris!! Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Skjønner ikke vitsen med å lette opp to sånne ledninger, da prisen av dem kommer på nesten like mye som et maxxima eller optima batteri, som heller kunne sittet bak,og hatt vanlig 21 kvadrat ledning fremmefra. funker mye bedre det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 Originally posted by Perel Import Snart kan jeg tilby dere good shit på tilbehør til bra pris!! snart.... som i nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Desember 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2004 siden sist er det ihvertfall lagt ut på nette. Men det kommer ikke på lager før i Januar.. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Om du legger to ledninger, så skal de vere like lange. Hvis ikkje vil "all" strømmen gå gjennom den kortaste. /Jeez/ Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Originally posted by corollapower Har ikke plass til noe større en 50mm2 per side og skal bruke(mest sannsynlig) 3 SS forsterkere 2xVGA800.2 og 1 VGA 600.2, kanskje en til også så masse strøm hadde vært ok.. Mulig jeg hiver et batteri baki også men det må jo uansett få strøm nok det også.. Signal i taket er vel bare pga å få plass til strøm Bare viser til dette med strøm jeg.. Vet det står mange plasser på forumet, men har ikke tid til å lete nå... Jeg bare tenker teori og ser da at du ikke klarer å trekke mer strøm fra dynamoen enn den produserer.. (vanligvis 50-90amp?). Ser at det er mange som driver å planlegger/bygger anlegg der det er betydelig større strømtrekk enn dette. Kan noen forklare meg hvordan dette gjøres uten at dynamoen går til hell? :rolleyes: Vet det kanskje er et n00b-spørsmål, men jeg vet det ihvertfall til senere anledninger da;) Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg