corollapower Skrevet Desember 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Har for min del en custombygd 200A dynamo som skal i:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ro0oG Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Ai.. Hva er prisen på noe slikt da? Og hvor kan en anskaffe slikt til en stakkars Golf 2 gl? :rolleyes: Siter Christian Rogstad - høvdingen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemo Skrevet Desember 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2004 Originally posted by LancerStian http://www.dynabel.no sier bare jeg :) koblingsmateriellet er uslåelig vil jeg tro Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LancerStian Skrevet Desember 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2004 Originally posted by hemo Obs! LancerStian er selger, sjølv om det står Student bak Occupation i profilen hans. han gir seg ikke, imponerende innsats. hadde vert god reklame for meg om jeg hadde vert selger. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Desember 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Ang dynamo: Kosta vel alt i alt ca 2500 etter toll å tull.. http://www.excessiveamperage.com:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Jeez Om du legger to ledninger, så skal de vere like lange. Hvis ikkje vil "all" strømmen gå gjennom den kortaste. /Jeez/ Nå har jeg sett DET og! Kan jeg spørre hvor du har dette ifra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Hehe.. det er grunnleggande elektroteknikk Morel :) Og i tillegg et krav i bygningsinstallasjoner (jfr. montørhandboka NEK400:2002 s. 196 for å vere nøyaktig) Men etter det eg har lest i tabeller om anbefalte tverrsnitt til ulike størrelser annlegg, så er det jo tydelig at det der går på spenningsfall, ikkje strømføringsevne. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by Jeez Hehe.. det er grunnleggande elektroteknikk Morel :) Og i tillegg et krav i bygningsinstallasjoner (jfr. montørhandboka NEK400:2002 s. 196 for å vere nøyaktig) Men etter det eg har lest i tabeller om anbefalte tverrsnitt til ulike størrelser annlegg, så er det jo tydelig at det der går på spenningsfall, ikkje strømføringsevne. Det kan nok stemme det. Jeg har alltid brukt like lange kabler enten det har vært til det "ene" eller "det andre". Prinsippsak! Og kanskje "litt" perfeksjonist. Takk for opplysningen i alle fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Bare hyggelig det, lærer litt nyttig på skulen :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg