Gå til innhold

Wasif (Team SB) sin BMW i Bilsport

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BIMMER BOY

Bildene mine ligger på pcen min!

Hvordan får jeg lagt dem ut , sånn at de vises her?

Du legger de opp på nett, for eksempel på http://www.photobucket.com eller noe, og så trykker du på IMG-knappen når du lager ny post her, og linker inn url til bildet (som du får der du har lagt de opp regner jeg med, eller får ved å høyreklikke på bildet og vise properties)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor jo på Carl-Berner. Sett den lik BMW utenfor Lakkegt. buss/trikkholdeplass med helt like baklykter. Mener jeg har sett den der siden ifjor elns. Er det den samme bilen som vist her?

Jepp det stemmer det! Det er den samma bilen.

Jeg har bilforettning på shell stasjonen ved lakkegata skole. Den andre bilforettningen min ligger på ensjø. Så jeg driver og kjører frem og tilbake mellom avdelingene mine, og da kjører jeg jo over carlberner. Så du har nok sett den!

BY the way!

Aap bhi pakistani hain? bohat khoshi hoi son kar!

Eller sagt på superdesi:D

Wah! Shera khoosh kita hi! Apna hi banda hain fer te!;)

Member of Team SB (THE REAL ONE)

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ tyvegods import selskapet du har ved texfors og menneskesmugling lageret på svinesund hehe

HYSJ!

Ikke til alle

DU. blirre av de bildene dine?.... Skal du ha dem opp eller ikke?

Her akkurat sendt deg bildene!

Få dem opp FORT!!

På forhånd takk!

Member of Team SB (THE REAL ONE)

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider