Gå til innhold

Wasif (Team SB) sin BMW i Bilsport

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Eye Candy

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Var det desi eller bilforumet dette her var.....

uhhmmwhat?

Skriv litt så fetter hvit forstår å`a.....heyyou

shmøø hvit mann...æ skreiv kebab fredag kveld?ekte desi streetmeet..U in?hoho..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by wicky124

yeah baby yeah..ee hoi na gall...hmm...kissi ne kebabb khana kal shami?assi whi apna streetmeet banaya pravo...

Jeg er "inn" hvis det kan skje på lørdag, passer litt dårlig allerede imorgen. Du er sent ute med å arrangere det Wicky! :D Hehe... PM Wasim (BIMMER-BOY) og sjekk om teamet hans kanskje også vil være med, desi-streetmeet donniya di sab-tå tært streetmeet :D:D :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....hheheh det hadde tatt seg ut å dratt med meg droget på streetmeet jeg skal kjøre imorgen ettermiddag til langt på natt!.:D..jeg har kveldsvakt denne helgen...det passa dårlig, gitt! :( ..mæ tå soch raha ta jabb barf veghæra borte hå jaengi...lixom...meri basanti to garasjen med så rehi he...meri vinter wali gadi to ek bohot bari sheh he!! lol ( fåji gadi!) or vinter season vese to alt er lixom så tamt og sløvt or mæ apne prosjekt ko deler med rakha hoa he... ;) ap logh zrooor ek desi gadi streetmeet bna kar rakhna...! mæ tå itna ke saktha ho, ke mæ kamå me bohoot masloof ho aj kaal....

wasslam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

'

Wah bhai wah, mera dill te tossa' æss comment nal kosh karr ditta he :)

mera dil whi:D

Par tæt aajj kebabb nei khaya..ammi ne murghi roost kitti te kebab dubbe kithe:op

Te kal ferr desikbabmeet hojave?Grytelokket?ved legevakta?er parkering rett ved siden av..og hatsu paaji...tussi kisi no akho tuanno naal leave.. sett-hi?par khane to pehla poondi-rute kjøre kariye?meri gaddi te nae gullkrom biltema kapsler lagge ne..bardi sohni lagdi he meri sweeeto blondy:D

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

meri sweeeto blondy:D

Please make it stop! lol :roll:

Hatsu.. Kom igjen a... Blir fett :) Bimmer-boy, aoge grytelokket? Hva med bensinstasjonen utafor deres sted, er litt parkeringsmuligheter der og... Wicky jeg er med, mein tommhe apna mob no. PM pe bejta ho'... Hold meg oppdatert på PM iaffal.. Minidesimeet, haha lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

Please make it stop! lol :roll:

Hatsu.. Kom igjen a... Blir fett :) Bimmer-boy, aoge grytelokket? Hva med bensinstasjonen utafor deres sted, er litt parkeringsmuligheter der og... Wicky jeg er med, mein tommhe apna mob no. PM pe bejta ho'... Hold meg oppdatert på PM iaffal.. Minidesimeet, haha lol

Aho ni aho..me jawab vhi ditta he...forresten...fetter Hvit..Du er herved døpt til Fetter Gora...okidoki?kebabb møte lørdag..hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe GOT RICE? syns seriøst det er blodharry når bmw folket styler om bimmerane så de ser ut som plastraketter... altså bmw er i en helt annen sjanger... de skal være luxus biler ikke se ut som bil som har detti ut av en pris du pleier å få med i kellogs pakka! bmw kler rett og slett ikke å se ris ut... kjøp japse :)

moron999999996.jpg

nightmare5.jpg

CIMG0369.jpg

sjekk den hvite bmw'n kontra denne civic'n

civic_eg8_1kl.jpg

trur han ønsker han hadde en japse han bimmer duden.

men den eneste kåringa jeg ser for de folka der burde vært slengt sammen med de HER!!!!!!!!!!!

lol lol lol

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider