SpYder Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 noen som kan anbefale noen greie 3,5" høytalere? ikke så dyre, men må jo spille greit så inntil 600 eller no for paret. tar imot alt av tips..! Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Disse Eller Disse Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 ca pris? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 sorry.. så prisen nå.. trodde du hadde no brukt tilsalgs jeg.. men da så. god lyd i de billigste? takk for tipset;) Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Synes det er helt greit lyd i dem, har slike selv :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Hei! Har solgt mye av Lightning Audio sine, bra og mye lyd for pengene. Det er jo begrensninger for hva du får ut av en 3,5", men mellomtone og diskanten er bra, bass må du nok lete ett annet sted etter (pga. str.) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Fosgate Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg har ett par brukte RF 3,5" tilsalgs!RF 3,5" Kom med ett bud! Høyttalerne er pent brukt Siter Enzo - Du spiller ikke høyt i bilen før du kommer ut igjen med hjernerystelse - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 veit ikke hva jeg skal by jeg.. de er jo brukte, oxo må jeg betale porto så er vell egentlig ikke intr i å gi mye mer enn rundt 250 for høytalerene.. er det intr eller har du noen andre forslag? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Fosgate Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Du skla få dem for 300 ferdig med porto.. ok? Siter Enzo - Du spiller ikke høyt i bilen før du kommer ut igjen med hjernerystelse - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 disse passer rett inn i golfen? uten no mekking? isåfall tar jeg dem! Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Fosgate Skrevet November 18, 2004 Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 Skal gå rett inn ja.. Siter Enzo - Du spiller ikke høyt i bilen før du kommer ut igjen med hjernerystelse - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 ja, så på siden hvor de selges at de bla passer i volkswagen så regner med dem passer i god golfen oxo.. hvis ikke skal jeg nok klare å få dem inn... hehe Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg