Mk2-16v Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Er det noen her som kunne tenke seg å teste om ftp serveren min fungerer? PS. det er treig upload username: Bilforumet ikke noe passord ftp://rc1server.dns2go.com Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Virker helt fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Ok takk for testen ;) Fint at den funker, så kan jeg begynne å spre piratkopier ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Ikke bytt passord! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Jeg kommer ikke inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Henrik Jeg kommer ikke inn Sånn, nå kommer du inn. Jeg hadde skrudd av serveren ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 prøver å ta ned den drifte greia di.. går ikke SUPERT Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xses Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Hmmz.. Kan jo være greit å ha den oppe hele tiden da... Ellers blir det jo ikke noe trafikk på den Siter :drive2 '97 Fiat Punto 1,1 55s '96 Mondeo Stv. 2.0GLX 16V x'86 Peugot 309 1,6 x'96 Golf Stv R.I.P 11.05.05 x'96 Honda Civic 1,4is :dj: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Prøvde å legge inn en film , det kikk heller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Xses Hmmz.. Kan jo være greit å ha den oppe hele tiden da... Ellers blir det jo ikke noe trafikk på den Det var mest for å teste om det fungerte, har tenkt å bruke den til å dele ut filer slik at kamerater kan laste ned. Eventuellt hvis det er noen her som trenger noe programvare [ikke pirat sef. ;) ] Men det er treig upload så det blir bare i nødstilfeller ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 26, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Originally posted by Henrik Prøvde å legge inn en film , det kikk heller ikke Nå kan du uploade også Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Hva er du mest interessert i? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Meget stabil denne serveren din må jeg si .... Har den oppningstider ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 Originally posted by Henrik Meget stabil denne serveren din må jeg si .... Har den oppningstider ? Den datt ned p.g.a. at maskinen som ftp serveren ligger på fikk ny intern ip adresse. (kjører dhcp på Linux routeren) Kan godt kjøre den opp hvis noen ønsker det ;) Som sagt p.g.a. 128Kb upload så har jeg tenkt å bruke serveren når det er noen som trenger noe spes. som de ikke har funnet andre steder. som f.eks. ETKA Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg