prizma Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Jeg skal style min Nissan Almera, gi noen tipps, hva er inn? hehe. Eyecandy er med vet dere =P vi kan jo diskutere litt her.. hold budgjettet lavt, gjenre hjemme-mekk og modifisering av originale deler, men må jo bytte ut selvklare ting.... felgene mine! - 17" med 205/17/4 dekk - Zeta Linnea! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2004 ingen? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet November 19, 2004 Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Sjekk ut http://www.almera-tuning.de de har mye kult... Dalhems har også noe.. Har selv et par m3 sideskjørt og en frontleppe du kan få til en bra pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 det kommer nok ann på hva du har.. send PM, ikke skriv det her.. har nok tenkt til å morifisere de orginale delene, men noe mygel må man jo ha =P Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 sota blink foran og nettig i grillen, oppe og nede gjør nok fangeren med sportslig, også skjørter som er modda blir bra.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg