A4TQ Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 Har akkurat kjøpt en sølvfarget A4 TQ og skal bytte ut grillen. Noen forslag til merke ?? Noen som har noen bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 den er pen. ruter i stede for linjer.... her er 2 bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2002 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2002 RS4 grill sier jeg bare! MYE kulere og MYE finere enn noen annen grill til A4. (SYNES JEG!) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 kjøp den svarte kamei grilen Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Da har jeg kjøpt ny grill ! Det ble S4 og den ble skikkelig fin !!! Takk for hjelpen alle sammen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Takk til deg og som ikke kjøpte RS4 grill og kamei !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Henrik Takk til deg og som ikke kjøpte RS4 grill og kamei !! hehe.. hva er så galt med rs4 grillen da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Henrik Takk til deg og som ikke kjøpte RS4 grill og kamei !! La meg gjette .... du eier ikke en A4 ?? ;) Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Synes S4 og RS4 er penest. Takler ikke Kamei-grillene.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Gringo La meg gjette .... du eier ikke en A4 ?? ;) Det stemmer! men jeg har sett nok org 1.6 a4èr utstyrt med rs4 grill ! og den kamei grillen har aldri vert pen ... den går til nøds uten kamei merket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by Henrik Det stemmer! men jeg har sett nok org 1.6 a4èr utstyrt med rs4 grill ! og den kamei grillen har aldri vert pen ... den går til nøds uten kamei merket Hva er galt med en rs4 grill da? skjønner at det er jalle på en 1.6 om rs4 merket er der men.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Kjøpte S4-grill fordi jeg syntes det ble litt mye krom med RS4-grill og sølvfarga bil. Men RS4-grillen passer skikkelig godt til mørk grønn ! Kamei er oppbrukt.... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4TQ Skrevet Januar 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Burde vært ny link men; Hva slags felger sitter det på bilen din No Limit ? 18' ja, men merke ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Originally posted by A4TQ Burde vært ny link men; Hva slags felger sitter det på bilen din No Limit ? 18' ja, men merke ? TSW venom. muligens til salgs...fått tilbud på andre felger nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg