Dragon_no Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 kordan i helsike skal eg få til å bytte dekk med 60 senk og sideskjørt? noen tips? kom på d no, og vinteren e her allerede! eller glatten hvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polow Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Akkurat det e et helsikens slit kvar gong når bilen e senka. Du får prøva å kjøra framdekket opp på noen treplanker for deretter å prøve å få jekken innunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Bukk ;) Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 greit med tips her, men får eg til å få jekket den opp etter eg har fått jekken under? sideskjørtene bygegr jo ned såpass at eg ikkje får kanten helt i synet mitt og eg har sett for meg at eg må ligge under bilen og skru på jekken! =p heh okey en liten overdrivelse men eg fåpr gjøre et forsøk! takk for tips! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Spørs litt hvor lav front fangeren/leppa de er , visst ikke den er så lav , kan du vel få en garasje jekk under der? Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Hadde samme problem når jeg hadde rs3 fronten.. eneste løsning var å ta av fronten... kjøre opp på no og sette jekken under foran.. Om man ikke har en helvetes lav bukk da.. Om jeg jekka opp bilen bak gikk fronten i bakken så det kunne jeg heller ikke gjøre.. Rieger har en lav jekk.. men vet ikke om denna er så ideel.. Men Om du har en front med leppe kan vel leppen demonteres kanskje? Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Jeg skal også skifte iløpet av et par dager og har funnet ut at jeg kjører min opp på 4 klosser...men min er jo bare 40 senka da...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Skifta igår....funka supert med klosser...men det blir vel værre når skjørta kommer på......men det er jo HVIS det skjer engang da.... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 eg har skjørt allerede, og senken eg skulle fått e 60-30 jsuterbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 jaja en liten endring i planene, ble 40-80 justerbart, hentet d på fredag, fra powertech, har spurt før men noen som har erfaringer med dette senket før? har ikke satt det på enda så vet ikke hvor lavt jeg tar den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg