Gå til innhold

god volvon

Ranger emnet


øversveen racing

Anbefalte innlegg

kjøpte meg en 78mod volvo med b21 . stappe neri en t3 og mekke litt , sveise litt sperre og vips en fin driftebil... tror jaggumeg det er nærmere 200hk i den har litt tenningsbank da menmen...:D :D :D spant ut begge hjula i går , etter det første eksploderte kunne jeg putte på med gir og nyte den deilige røyken.....er litt rar når det gjelder gummirøyk je amma:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv vill-totninger kan være ålreite dyr! :D

 

Har vært ute kjørt inn piggene på bror sin 242 med B19 nå. Det er jo farern meg en 1900 ccm Jøtul med innebygd antispinn! Her må det turbofiseres og sperres!

Bror sin 760 B23ET med sperre kommer både jeg og han til å savne gitt. Den dro på noe jævlig (relativt;-) og gikk både frover og sidelengs der du måtte ønske det. Utrolig komfortslede også.

 

Øystein: Du får ikke foret den med litt mere bensin da? Kan da ikke være noe heft for en som er vant til Ford :rolleyes:

Vetikke om 200hk stemmer heelt, men du er nok ikke så veldig langt fra sanningen heller. Er detta grusmekk-vinterbil eller noe du skal bygge videre på? :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klikk her:

http://www.volvo.er-mandig.com/upload.php

 

Velg bilde, klikk upload, og lim inn adressen i en post..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adressen / plasseringen til bildene kommer opp på skjermen med en gang du trykker upload..

 

Hvis du ikke husker hva det s to så kan jeg sjekke loggen for deg å legge de ut.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er bilen min. er egentlig litt for bra bil til å ødlegges men det er jo en volvo:D . volvo er eneste som holder når man har endel platekontakt, er jo som ei panservogn:D . legger ut vogna til øversveen racing oxo.kan du legge ut de siste 4 oxo:)

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kadettcp

dette er bilen min. er egentlig litt for bra bil til å ødlegges men det er jo en volvo:D . volvo er eneste som holder når man har endel platekontakt, er jo som ei panservogn:D . legger ut vogna til øversveen racing oxo.kan du legge ut de siste 4 oxo:)

 

byttet bak og fram skjermer? eller bare lakkert?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. den siste bilen er øyvind sin rally herregård vogn:D

kommer flere bilder fra flere 245 rally team:D :D min 245 er rulla så den ser ut som en gammel politibil flere bilder kommer her oxo.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår