øversveen racing Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 er en badass b21 78 mod......:D herregårdsvogn er tingen om vintern...:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 Originally posted by øversveen racing er en badass b21 78 mod......:D herregårdsvogn er tingen om vintern...:D :D :D Fordi du har plass til slepetau, og andre nødvendigheter? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by Skidracer Fordi du har plass til slepetau, og andre nødvendigheter? [/Q UOTE] slepetau ????? kjører da ikke av veien....ehhh...:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Originally posted by øversveen racingslepetau ????? kjører da ikke av veien....ehhh...:D :D :D [/b] Nå har du jo fått deg Epa-TRAKTOR, så nå kan du like godt venne deg til tanken.....;) Gleder meg forresten til å se Sierra'n med ispigg! Blir sikkert et rimelig interessant skue! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 kjørte på tørråstjernet like ved våler 2 år siden , da tok jeg bakfangeren i 170km hehe det var litt skøy , kjørte seff med ishjul...:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 Og hvor langt av banen kommer man når man tar en bakfanger, av alle ting i den hastigheten........?:rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øversveen racing Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 var ikke så langt av , bare subba litt borti... ;) hadde jævli bra bakhjul og litt dårligere foran og sladden blei litt brei og jeg slakket av og da understyrte bilen og dro rett frem mot snøplogkanten og når jeg fikk ut igjen ræva da subbet jeg borti gitt...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg