turbo tobben Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 har alle 740er lekasje som standard i bagasje rommet eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Hehe! Lekker på min hvertfall.... irriterende:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 min også.. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Snakker vi her om sedan utgaven eller? Har aldri hørt om problemet før... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo tobben Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 ja sedan min lekker og alle andre 740er som eg veit om lekker ganske irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Hadde en sedan før som hadde samme "problem" med lekasje bak i rommet ved hjulbuen. Dette viste seg og være utett bagasjelukepakning, dårlig forbindelse på dreneringsslangene fra bakluka og utett i lykter og i plateskjøt på bakre hjørne(dette med lykter og i plateskjøtet kom av en tidliggere påkjørsel bakfra samt dårlig rette jobb.) Etter og ha rettet opp i dette var det ikke fukt i min bil den gang lenger. Mvh Kim Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo tobben Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 eg har sjekka med pakninger og alt men lyktene hadde eg ikkje tenkt på de var d ganske masse vatn i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zvein Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Har en del vann i den "brønnen" bak høyrehjulbue :P men virker som det er et ganske vanlig feil ja Siter '87 Volvo 740TIC B230ET :D ------------------------- '63 Volvo Amazon (121) B18 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 Samme problem på min. Her kommer vannet inn gjennom baklyktene av en eller annen grunn. Har prøvd iherdig å tette dette men desverre til ingen nytte. Mvh Tommy Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg