Løkèn Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Noen som har erfaringer med nissan cherry GTT ? Siter Bling-Bling ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 jepp... endel :D Noe du lurer på? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løkèn Skrevet Desember 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2004 ja, nesten alt... åssen er bilen i holdbarhet osv ? vurderer å kjøpe en kanskje.. Siter Bling-Bling ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2004 Tja.. holdbare og holdbare.. det kommer litt an på kjøring og trimming det.. men det er bra biler.. jeg kommer ikke til å selge min med det første for å si det sånn. Eneste problemet syns jeg er egentlig at de har lett for å ruste.. finner du et eksemplar med lite rust, så har du et meget godt utgangspunkt :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg