BMW- Bergen Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Er det noen som har erfaring med å bytte automatgirkasser. Evt. problemer i forbindelse med dette???? Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Har hatt nede og reparet på min autkasse på E30'en. Gikk ganske greit det. De øverste skruene som fester kassen mot motoren var ett helvete å komme til. Må løsne kassen i bakkant først, slik at du får tippet den og motoren litt bakover, slik at man kommer til med 34 forlengere over kassen og får tak i skruene. Ellers er det en grei jobb, hvis man ser bort i fra at det tar ganske mange timer og at en slik gearkasse er NOE SÅ INN I DET J**** TUNG. Men regner med det er E36 det er snakk om her, så det kan jo hende det er litt mer/mindre arbeid, men prisnsippet skal være mye likt. Du har vel noe eletriske tilkoplinger på din og, som eg ikkje har. Lykke til. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Har snakket noen folk angående bytting av kassen, de ville ha det til at det kunne være at den nye kassen ikke ville fungere som den skulle (hva no enn det skal bety)?? lurer på om det bare er sånnt pisspreik som han kom med for at han skulle tjene pånger på å fikse min gamle??? Noen som har noen synspukter på dette...????????blah Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Desember 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 ? Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg